Bazen bir kitaba sığınırım düşüncelerimin karasında. Cılız da olsa bir ışık bulmak için.

Bazen bir imge seslenir; yol göstermek için duygularıma.
 

 

Bazen bir keman sesinin yakarışına sığınır ve acıklı ezgisinde yoğururum iç sancılarımı.

Bazen bir tangonun şehvetinde, tutkuların gelip geçiciliğini hatırlarım.
 

 

Bazen kendim olur kabuğuma çekilirim.

Bazen inatçı yanım "inadına kavga" der, inadına haykırmak isterim.
 

 

Bazen günler kararır, geceler ışık saçar. Yorgun bekleyişler ve acıtıcı özlemlerle içime çektiğim oksijen yakar.

 
 

Bazen kanat takar okyanus ötesine uçarım.

Bazen her şeyden sıkılır,  nefes almayı bırakırım.
 
 
Bazen bir tavşanın peşinden giderim;  nereye sürüklendiğimi bilmemek heyecanlandırır beni.
 

 

Bazen deniz suyuyla kutsarım evimi,  derinliğinde boğulurum mavinin.
 

 

Bazen masaya kendimi davet eder,  iki fincan kahve hazırlayıp karşılıklı sohbet ederim. Sırlarımı paylaşırım güven veren gözlerimde. Beni sevdiğimi duyumsarım.
 

 

Bazen şiirlerimde siyahın rengini fazla kaçırırım istemsiz. Beyaza seslenirim hemen. Gri ile daha iyi başa çıkarım.
 

 

 

Bazen seslenirim Orson’a:

 

Sen!

 

Rüyalarımın karabasanı

Yarınımın çıkmaz sokağı

Gelgitlerimin sancısı

İçtiğim sigaranın zehiri

Hayal gücümün armağanı...

 

Gel!

 

 
 

Bazen...

Bazen sus pus olurum kendime…

 

 

(…………………………………………………………………………………………………………………………………………)

 

 

Banu Uludağ
 
 
 
 
 
 
( Bazen başlıklı yazı Banu Uludağ tarafından 22.01.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.