Sen varya sevgilim,                                                                                                                                                    Îçimde taşıdığım onur, kolumda tasıdığım gurursun;
     Sen uğrunda herşeyden vazgeçeceğim vazgeçilmezimsin                                                                               Gel dediğimde kanatlanıp gelen, git dediğimde kalmayı bilensin                                                                                                                                                                                                                                                             Hem őfkemin fırtınası, hemde tek limanımsın;                                                                                                     Sen benim "günaydın" ım, sen iyi geçen günlerîmsin                                                                                           Sen ateşli başımdaki, ıslak tülbentîm                                                                                                                     Muhabbetteki en güzel sőzümsün                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Sen gözümdeki yaş, dudağımdaki gülüşsün                                                                                                         Kavgada suskunluğum, őlçülemez sevgimin derinliğisin                                                                                   Sen uyuttuğum masaļım, uykusuzluğumun en güzel sebebisin                                                                         Sen yanımda uyuyakalmış bir meleksin sevgilim..                                                                                                                                                                                                                                                                                       Sen bal suratlı  bir o kadar şirin                                                                                                                               Sen benim iyikimsin iyiki hayatımdasın...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Seni çok seviyorum sevgilim..
( Sen Sevgilim başlıklı yazı unknown tarafından 25.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.