Gülen bir yüz gördüm tiyatroda, perdeler önünde .. Gözlerimi alamıyordum ondan .. gülüşleri işlemişti içime .. Çıkarken karşılaştık .. ' Pardon Bakar Mısınız ? ' Dedi .. Çok heyecanlanmıştım .. ' Buyurun ' diye ürkek bi ses çıktı benden .. ' Tiyatroyu nasıl buldunuz ? ' Dedi .. ' Gayet güzel özellikle dikkatlerden kaçmayan gülüşleriniz ' diyebildim .. Heyecanlıydım çünkü .. kalbimin atışlarını bütün vicudumda hissediyor gibi oldum sanki ..  ' Teşekkür ederim izleyicilerin hepsine bakarım ben fakat sizde ayrı bir şey gördüm ' Dedi .. 
Ben ise meraklı gözler ile gülüşlerine dalmıştım Gülen yüz'ün .. sonra ' Bende gördüğünüz şey nedir ? ' Diyebildim .. O ise gülerken tebessüme geçti birden .. ' Bunu Böyle Ayakta Konuşmayalım ßir yerde bir şeyler içelim Olmaz mı ? ' dedi .. Ölecek gibi oldum sanki kalbim fırlayacak sanki yerinden ... ' Tabi ki Buyurun Bildiğim Güzel Bir Yer Var .. ' dedim ve güzel bir cafe'ye götürdüm .. ' Hoş bir yermiş ilk defa geliyorum .. Sizin keşfiniz olsa gerek .. ' dedi .. ben ' Evet buraya nadiren müşteri gelir fakat manzarası harika ne zaman canım sıkılsa buraya gelirim .. ' dedim .. güvenç geldi kendime birden kalbimin ritmi gittikçe hızlanıyor ..  ' Hmm ... Bunu öğrendiğim iyi oldu ' Diyebildi .. Bende tebessüm ettim .. Daha sonra konuşmasına devam etti daha ismini bile bilmediğim .. ' İsminiz nedir ? ' dedi .. ' Ömer Faruk, ya Sizin ki nedir ? .. ' dedim .. ' Benim ismim de Elif  Tanıştığıma memnun oldum ' dedi .. ' Bende ' Diyebildim .. Saniyeler Dakikaları, Dakikalar Saatleri, Saatler günleri , Günler ayları kovaladı .. Baya ısınmıştık birbirimize sanırsam oda beklıyordu bu teklifi ... Bir gün yine o cafe de otururken ... Birden bire .. ' Ben seni çok seviyorum .. Sevgilim olur musun ? .. ' Dedim ..  O ise .. ' Bunu hiç söylemeyeceğini düşünmüştüm ' dedi .. Tebessüm ettim  .. . ve ' Evet ' dedi .. her şey yolundaydı .. Evlenme dönemine gelmiştik ikimizde ..  Bir gün bir yüzük aldım .. ve yanına gittim tiyatrosu bitince .. Seyirciler kalkmadan ' 1 sn oturur musunuz sayın seyirciler ' Dedim .. Elif bana bakıyordu şaşkın gözlerle ve bütün seyirciler ..  Elifin önüne Gittim .. ve ' Benimle Evlenir Misin ? .. ' Dedim .. seyircilerin alkış gürültüleri salonu yıkacaktı neredeyse .. ' Evet . Evet ' Diye bağrışmalar .. Sessizlik oluştu .. Herkes Elif'e bakıyor .. Elif .. Ağlayarak ' Hayır ! ' dedi .. Ben ise yüzüğün kapağını kapattım ..  ' Affet beni ' dedi ..  Ben ise boynu bükük bir halde salondan çıktım bütün seyirciler .. ' Yazık ' dediler .. Ben yine o her zamanki dert ortağım olan o ıssız sessiz cafedeydim .. Tiyatroya her gün giderdim .. 2 haftadır .. önünden bile geçmedim .. Elif beni arıyor Açamıyorum telefonu .. Sonra Birden karşıma çıktı .. Masama oturdu ..  ' Ömer Sus , Hiçbir şey söyleme sadece Dinle .. ' Dedi .. Ben sustum .. ellerimi masa koyarak ' Seni dinliyorum ' Dedim ..  Başladı anlatmaya .. ' Ben seni seviyorum fakat ailem istemiyordu .. Inan o gün yaşamadım ben öldüm bana o yaptığın süprizi geri çevirmek ölüm gibi geldi .. ' ben sinirlendim . '  Dur Bu Kadarı Yeterli , Senin yokluğunda yok oldu bu şehir .. Artık gitme vakti son bir defa gül .. ' diye cıkmak istiyordum alevlerin içinden  Elif ' Gitme ' Dedi .. Ben bir kez daha aşık oldum sanki ona ama gitmeliydim .. o salondan nasıl çıkacağımı şaşırdığım o salon geldi aklıma .. Ve ' Gitmeliyim Sana Bıraktığım Son Bir Hatıra Olsun O Salon ! .. ' Dedim ve Hiç kimsenin olmadığı uzaklara gittim .. aradan 20 yıl geçti aklım hala onda ... Ve  arabama atlayıp tiyatroya gittim ..  Gittiğimde Tiyatro değişmiş fakat oyuncular aynı idi .. ' Çekilen oyunun ismi Gülen Yüz .. Dikkatimi çekti .. Ve Elif .. Ömer Canlandırılıyordu sanki ..  .  Sonunda o çıktı sahneye oyun bitince .. Ve mikrofonu eline aldı .. ' Sayın seyirciler .. Benim adım elif .. Bu oyun'un ismi Gülen yüz ..  Bu oyunu her gün oynatmamın sebebi .. ßir gün o gelicek ve bizim aşkımızın efsane olup herkesin ağladığı bir oyun olduğunu görmesini istediğim içinn .. '  daha fazla dayanamadım .. ve Ayağa kalktım .. 'Elif o dev salonda kafasını bana çevirdi ..  Ben gittim sahneye .. Ve mikrofonu rica edebilir miyim ?? dedim tanımamıştı benı .. Aldım elime .. ve başladım konuşmaya .. ' Ben Ömer .. bundan 20 yıl önce burada evlenme teklifi eden kişi .. görüyorum ki aşkımız efsanevi bir oyun olmuş herkesin ağladığı ..  Elif'e döndüm ağlıyordu ..  o yüzük halen cebimdeydi .. Son bir kez daha sevgimin yenilenmesi için tekrardan evlenme teklifi edecektim çünkü seviyordum .. Fakat tam ben  cebimden yüzüğü çıkaracakken ... Sahneye içerden bir adam girdi .. Ve Elif'e sarılarak ..  ' Karıcığım neden ağlıyorsun ?.. ' dedi ...  Ben ne olduğunu anlamadım .. ve üzerinde bir not yazdığım yüzük kutusu'nu onun cantasına attım .. NOT'umda yazan kelimeler şöyleydi :.. ' Bak gördün mü ? aşkımız oyun olmuş .. Herkesin ağladığı ... ! ELVEDA ... / Ömer ...  ' 

Şair-u Ömer .. !  Sonu yok çünkü bu tür aşklarda son olmaz .. 



( Gülen Yüz .. başlıklı yazı Şair-ü Ömer tarafından 11.12.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu