Yüzünü hiç görmediğim,ama hayatıma inanılmaz değerler katan,sesini hiç duymadığım ama yüreğime şiirlerle akan,her nereye baksam bana dost elini uzatan değerli dost,
          Rabbim seni sevdiklerini ağırladığı mekanda ağırlasın.Seni sevgisiyle sarmalasın.
                   Ben senin sözlerini ve önerilerini hayatıma yön verirken hep duyacağım.
                   Bak fıransız malları kullanmıyorum hala.
                   Hiç kimseye gönül koymuyorum artık,dediğin gibi"ne de olsa dünya üç günlük".
Klozetin kapağını kapatmadan sifonu da çekmiyorum.
Hayatı da ertelemeyeceğim emin ol.
Ve senin yaptığın gibi ölümü de cesur yürekle karşılayacağım.
Veeee "hiç bi zaman keşke sözcüğünü kullanmayacağım" desem de özür dilerim Hoca, ama keşke SON MESAJINDA şu oğlanları evereyim de sıra bana gelecek" dediğinde, "gözünü torpağ doyura hoca" demeseydim.
Biliyorum yine sen "ıskalama" diyeceksin ama "sen neden ıskaladın be Hoca"
                   Rahmetler yağsın yücelerden kabrine.
                   Melekler bile özensin ötelerden evine.
 
( Sevgili Dost Yüksel Önaçan başlıklı yazı AKKAN tarafından 9/24/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.