Aşk risk almaktır aslında...

Ona kavuşamama ihtimaline rağmen, hayatın muhalif kanadına rağmen delice sevebilen insandan daha psikopat daha sadist bir yaratık olamaz!

İhtimallere başkaldırmaktır aşk... 

Belki de gerçekleşme ihtimalinin çokta düşük olmadığını yüzüne vurarak onunla dalga geçmektir aşk.

Kimbilir belki de kendi yüzüne çarparak kendine gelmektir aşk...

 

Enkazdan sağ çıkma ihtimalindir aşk.

Fırtınada imdat çağrısı yapan bir umuda yardım göndermektir.

İran'da özgürlük,Türkiye'de huzur,dünyada barıştır aşk.

Kısa ömürde uzun yaşamak,ruhundaki yırtığı yamamaktır aşk.

Bazen sefil yaşamında kıymetli bir mücevher,bazen varlık içinde yokluk,bazende huzur içinde isyandır aşk.

Kimine göre bile bile lades, kimine göre acıları dindiren bir''Melaike''dir aşk...

Ölümün rötarı, hayatın türbülansı, tarihin miladıdır aşk.

Bardağın boş tarafında yaşamaktansa dolu tarafında boğulmaktır aşk...

( Aşk.. başlıklı yazı Sercann tarafından 8.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.