Belki de Nostradamus tamamen haklıdır, Albert Einstein’ın notlarında saklıdır, Edgar Cayce boşa üretmez bir teori, Merlin’in dedikleri ise az farklıdır;  Yirmibir Aralık İkibinoniki’de Aztekler de söylüyor KIYAMET belki de varsayın ki doğru çıkacak kehanetler, SEVGİYE dair son fırsatlardır belki de...

Tutun ki hep anne ve baba haksız olsun, hayatınız onların hatasıyla dolsun, affedici olun, büyüğümdür hakkıdır diye düşünüp kalbiniz huzuru bulsun.

ÖNCE ESASLISINDAN BİR ÖZÜR DİLEYİN
SONRA ONU ÇOK SEVDİĞİNİZİ SÖYLEYİN.

Evladınız ise hayırsız bildiğiniz, unutmayın o dünyaya getirdiğiniz, en değerli varlık canınızın ta içi, şefkatli olmalı an ve an verdiğiniz.

ÖNCE ESASLISINDAN BİR ÖZÜR DİLEYİN
SONRA ONU ÇOK SEVDİĞİNİZİ SÖYLEYİN.

Ağabeyiniz, ablanız ve kardeşiniz küllen hep eza etseler de siz gidiniz, biliriz ki et tırnaktan asla ayrılmaz ve ayağa gitmekle kırılmaz şerefiniz.

ÖNCE ESASLISINDAN BİR ÖZÜR DİLEYİN
SONRA ONU ÇOK SEVDİĞİNİZİ SÖYLEYİN.

Arkadaş dost ve akrabayı talukat da yanlışlarla dolu olsalar kat be kat da, yanında yoksalar da kötü günlerinde, sebep belki feleğin attığı tokatda.

ÖNCE ESASLISINDAN BİR ÖZÜR DİLEYİN
SONRA ONU ÇOK SEVDİĞİNİZİ SÖYLEYİN.

Ben derim ki YÂR kelamıdır ab-ı hayat, her daim AŞK ile uyan SEVDA ile yat, Hiç olur mu sevdiğini kusurlu bulmak, tek gönülde yaşamak sonsuz edebiyat.

ÖNCE ESASLISINDAN BİR ÖZÜR DİLEYİN
SONRA ONU ÇOK SEVDİĞİNİZİ SÖYLEYİN.

Hem bakarsınız ; yok olacaksa kainat
Şeytana kötülere vesveseye inat
HEPİMİZİN ÖZRÜ HEPİMİZİN SEVGİSİ
TANRIYA ULAŞIR KIYAMETE BERAAT.


MCU


( 21 Aralık 2012 başlıklı yazı MCU :) tarafından 7/2/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.