Necip Güngör Kısaparmak Anadolu İletişim Meslek Lisesi olarak Elazığ’da;“Gazetecilik”, “Radyo-Televizyon” ve “Halkla İlişkiler” alanında eğitim veren bir okuluz. Medya sektörüne ara eleman yetiştiriyoruz. Türkçemizin doğru yazılması ve konuşulması elbette bizim için son derece önemlidir. Türkçenin doğru yazılması ve konuşulmasıyla ilgili olarak farkındalık oluşturmak amacıyla Toplam Kalite Yönetimi kapsamında   “İletişimde Sözün Doğrusu” adlı bir çalışma yürütüyoruz. Okulumuzda  “İşimiz Türkçe Ekibi” nin “En Güzel  Türkçeyi Sen Konuş” sloganıyla yürüttüğü çalışma, Elazığ’da il birincisi seçilmiş ve Milli Eğitim Bakanlığı’na(MEB)  sunulmuştu.  MEB Eğitimde Kalite Yürütme Kurulu Üyeleri arasında oluşturulan ekiplerce yapılan değerlendirme sonucu  “İletişimde Sözün Doğrusu” çalışmamız, ekip kategorisinde saha ziyareti yapılmaya değer  Türkiye’deki 14 okul arasında yer almıştır. Önümüzdeki günlerde Ankara’dan gelecek bir ekip, çalışmamızı yerinde görüp inceleyecek ve değerlendirecektir. Çalışmamızın ödül alıp almamasından ziyade getireceği ses, oluşturacağı etki ve sağlayacağı farkındalık bizim için çok daha önemlidir. 17 farklı etkinlikle yürütülen (Düşün Tasarla, Kelimeyi Bul Ödülü Kap (Bilgi Yarışması), Dil Müfettişleri Görev Başında, Uyum Çalışması, Bu Hafta Sıra Bende, Her Güne Bir Kelime, Medya Mercek Altında, Ninemin Sözü  Torunun şarkısı, Sokaklar Gözetleniyor, Gelin Tartışalım, Herkes Duysun, Benim Makalem, Fikrini Söyle, Okuyorum Öyleyse Varım, En Güzel Türkçeyi Sen Konuş (Diksiyon Kursu), Sen de Katıl) çalışma, Elazığ genelinde bir hayli ses getirdi ve önemli ölçüde sahiplenildi. Amacımız; çalışmamızı Türkiye geneline yaygınlaştırmak. Önemli gördüğümüz ve yararlı olacağını düşündüğümüz çalışmamızın yaygınlaştırılması noktasında ulusal medyamızın katkısına ihtiyacımız vardır. Katkılarınızla bizi bu yolda cesaretlendireceğinizi,  motive edeceğinizi ve çalışmamıza ivme kazandıracağınızı bilmenizi istiyor sevgi ve saygılarımızı sunuyoruz.

 

Daha fazla bilgi için: www.elazigiletisimlisesi.k12.gov.tr

                             Tel: 0424 2415100

              Belge Geçer: 0424 2412900

( İletişimde Sözün Doğrusu başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 24.04.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu