Bazen çekip gidesim olur bulunduğum yerden.Gitmek kolay biliyorum.Bir yandan da mücadele etmek gelir aklıma.Kararsız kalıyorum çoğu zaman.Bunalıyorum bu hayattan.Gücümü mü kaybettim bilmiyorum.

Sorular...Sorular...SORULAR...

Çıldırırım bazen.Bir yokuş olur önümde;arkası uçurum.Ne zaman bitecek? diye düşünür dururum.Kendi rüzgarımla savrulurum.Bazen de kendime kızar dururum...

Neden?.. Neden?.. Neden?..

ALLAH'IM!!!
İsyan etmiyorum sen biliyorsun.Ve senin bilmen bana yeter.Gerisi önemli değil.Hayatta sıkıntı çekmeden yaşayan bir kulun yoktur biliyorum.Acıyı tatmayan insan,tatlıdan anlamaz tatmadan...

Sonra... Sonra... Sonra...

BİR DOST!!!
Beni anlayan,beni bilen,bazen de öğüt veren...
İçini dökünce rahatlıyor insan.Hele hele varsa halden birkaç anlayan."Ne oldu,neyin var?" diye soran.Bırak bu düşüncesiz düşünceleri,her zaman bak iyi tarafa...Ne diyeyim;ALLAH RAZI OLSUN KARDEŞİM SAFA...

BİR DOST!!!
Yüzümü güldüren,sürekli gülümseyen..."Neyin var?" sorusunu ardarda soran.Elimden tutan,bana dostluğu hatırlatan...Benimle birlikte tırnakla et İYİ Kİ VARSIN KARDEŞİM MEHMET...

BİR DOST!!!
Kadir kıymet bilen,gözyaşımı silen,değerli ve değer veren...Dostla ağlayıp,dostla gülen...Bakışıyla hayatı sevdiren...TEŞEKKÜR EDERİM KARDEŞİM FATİH...

İnsan elindekinin kıymetini kaybedince anlarmış.Yalnız kalınca eski güzel günleri anarmış.Ben elimdekinin kıymetini biliyorum.Kaybetmek istemiyorum.Her güzel günüme dostlarımla,kardeşlerimle girmek istiyorum.

ALLAH'IM!!!
Sen bizi ayırma.

Dosta ihtiyaç duyar her insan.Beni dostlarım ile buluşturan,bugünlere kavuşturan RABBİM'e hamd olsun...

( Bir Dosta Susamak başlıklı yazı MAHMUT tarafından 4/21/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.