Bazen gece yarısı gelir gümbür gümbür; git dersin gitmez: uyku akar gözlerinden, kalem tutacak halin yoktur ki yazasın; sabahı beklemez, gider; sancılı sancılı, kalan sağlar bizimdir dersin; ama nafile.
Bazen de kalabalıklarda gelir aheste aheste; dalarsın bir an sanki, sara nöbetindesin: Sorar yanındakiler “ne oluyor?” Yok bişey dersin: Diyemezsin ki şiir yazıyor beynim... Göğüs kafesin sıkışır, yalnız kalmak istersin.

Bazen; bir bulut, bir çiçeğin edasında: savrulan bir yaprakta yazılıdır şiir: Sana, sadece kağıda aktarmak düşer.
Şehrin; is kokusunda, gürültüsünde canlanan anılar sancılanır doğum başlamıştır yazmasan çatlarsın.Bir kuşun, simsiyah rengine kapılırsın ... Kuş uçar gider; fısıldadığı şiir kalır.
En iyi arkadaştır şiir: En iyi arkadaş kitaptır derler ya... Doğru, lâkin kitap tek taraflı konuşan arkadaştır: Hep o konuşur, sen dinlersin; ama şiir öyle mi; hayır, şiirde; sen de konuşursun;
Kendi yazdığın şiirde de öyle; bir sen konuşursun bir de okuyanın konuştuğunu duyarsın.
Sır tutamayan arkadaştır şiir, senin içini döktürür en mahremini: Sonra da aleme duyurur.
İçlenir küsersin... Bu, son dersin; çok da vefalıdır o, küsmez sana.
Altın bir kutuya kilitleyip, anahtarını denize attığın mektupların akılda kalanıdır; şiir.
En ilkel ve en gelişmiş iletişim aracıdır şiir.
En uzaktakine ve en yakındakine; büyüttüğün sevginin, nefretin, hasretin binbir şekilde dile gelmiş halidir şiir.

Yanındakine, avaz avaz uzağındakine; fısıltıyla atılan çığlıktır, şiir.

Şiir, demlenmeli der ustalar.
Şiir, ustaların elinde demlenirse şiir olur.
Aceminin şiiri, demlendiğinde acıyor .

simsiyah
( Benim Şiirim başlıklı yazı simsiyah tarafından 16.04.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.