1 Yok Böyle Birşey
Siyasetçiler artık o kadar gereksiz şeylerle uğraşıyor ki;
Neymiş andımız ve gençliğe hitabe kalksın.Ya arkadaş kalksa bir iyiliği var oda çocuklar yazın sıcakta bunala bunala kışında soğukta titreye titreye okuyor bundan kurtulur.Kalkmasının  zararı ise çocuklar her gün Türk olduklarını ve vatan sevdasını öğreniyordu bunu kaybederiz.Size bir soru ilk okulda çocuklar her sabah andımız okuyor da lisede veya üniversitede niye her sabah gençliğe hitabe okunmuyor.Asıl geçlerin her sabah bunu okuyup kendilerine gelmesi ve kardeş olduklarını unutmamaları gerekiyor.Bence andımızı  çocuklar dışarıda değil sınıflarda sabahları sınıf öğretmenleri tarafından okutulursa bu tartışma biter.Kalkmasın ama dışarıda okutulmasın çocuklara da yazık.
( Yok Böyle Birşey başlıklı yazı HARUN tarafından 6.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.