AŞK ÜLKESİNE YOULCULUK
 
Aşk için halkedilen gönül hemhal olmayı murad eder halıkıyla...
''Herkesin bir doğumu ve ölümü vardır;ama bana ölüm yoktur çünkü ben meleklerin secde ettiği AŞKIM'' sözü bizim yol azığımız olsun.
gönül gayesini bilir,gülsüz bağda bülbül ötmez.ve derken...
bir fırtına kopar gönül evinde,bülbül hiç gülsüz durur mu? 'gülün olmadığı yerde kelam ,gül olan yerde sukut bilmem' demiş bülbül.
Gönül bir kere boyanmışsa aşkın rengine vuslatı özler döne döne.
 ve başlar yolculuk,sevgiliye kavuşmanın heyecanıyla nefes sayar tükenmesi için.
Ve bir yere kadar gidilir, ondan sonra kelam biter,dizlerde derman tükenir,aşk kapısını vurduğunuzda bileklerinizi hissetmezsiniz ve kapı ardına kadar açılır;ayaklarınız sizi gönül yolculuğuna çıkarır.
önce talep denizini geçersiniz, sonra sıkıntı denizini,sonra müşahede denizini,pişme denizini,yanma denizini.
ve tat olursunuz,tatlı olursunuz,mana dilinizi kalbinizden çekersiniz,sonsuzluğa kapanmış gözleriniz açılır ebediyyen
ve gönül vasıl olur sevgiliye.
aşık maşukunu seyreder, maşuk aşıkını mükafat kapısından geçirerek hadleş olurlar AŞK ülkesinde ebeden daimen...
 
 
İSMAİL ARSLAN/İSTANBUL
            2011
 
 
( Aşk Ülkesine Yolculuk başlıklı yazı necipmuhibbi tarafından 10.11.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu