Kalbinizi  Kirmayi Gözele alan ...Sizide  kaybetmeyi göze  almisdir.....
Bir Seyler kopar yüreginizden.... Kopan sey tekrar girmez yürege...
Degisir her sey bir anda..... Bir seyler  biter  icinizde  .......
Sevgi saygi yok olur.... En önemlisi dostluk  zedelenir......
Gördügünüz gibi yansimisdir yüreginize ....Deger verirsiniz  saygi duyarsiniz ...
En  önemlisi   dostlugunuza  kabul edersiniz ....Yeri gelir caniniza  katarsiniz ...
Bakarsiniz ki  herseyin bos oldugunu görürsünüz bir anda ....O gözünüzde büyütügünüz  kücülür   sadelesir deger  kaybeder .... Bende dostluklar  boyle yasanir...  Kalbimi  kirmayi göze  alan  benide kaybetmeyi göze almisdir ......Üzülmüsünüzdür bir kere..... Üzen  ne kaybetdigini bilmez bile ....belkide  üzüldügünüzün ,kirildiginizin farkina bile varmaz ... farkinda  olsa  kaybetmeyi göze alabilirmiydi dostlugu acaba....Ne kaybetigini  bilse ah bir bilse......
( Ağırdır sevmeler. Her "YÜREK" taşıyamaz..
Büyüktür umutlar Her "OMUZ" kaldıramaz..) Dostlukda böyle bir sey ... Dostluguda her kisi tasiyamaz.....Er  kisi  tasir .....Kirildigi yerden  kopar   gönlün  en  güzel yeri......Bitiverir en güzel duygular  bir anda ... Solgunlasir  yüreginizde  olan hersey ..Bir seyler kaybetmisinizdir ...icinizde ki dostunuzu  kaybetmisinizdir... Kaybetmek  agirdir bedeniz  tasiyamaz ve atarsiniz o yükü.... Kalbinize yakin bulduklarinizi cantada keklik sanmayin. SIkica asilin onlara, tipki hayata asildiginiz gibi... Cünkü onlarsiz hayat da anlamsizdir....Yaninizda  olan  dostunuz  ne de  olsa yanimda demeyin...Bakmisiniz bir  anda yaptiginiz bir sey onu  kaybetmenize yetmisdir....Baska bir  dost ararken yaninizdaki dostdan  olmayiniz ......
DEGER VERIYORSAM deger  isteri......Saygi duyuyorsam saygi isterimmmm....... 

Kalmak Ağır geldiğinde GİTMELİ İNSAN,
Bırakıp ardında hayatın anlamlarını
Yol almalı kendi bilinmezliğine doğru, 
Hep ağır gelir ama doğruyu söyler yürek.. 
Güneş batmadan aşmalı bu yüzden,.. 
Hasretin yamaçlarını...
Vakti geldiğinde gitmeli insan
Unutup tüm amaçlarını
Kalmak ağır geldiğinde gitmeli insan,
Duygu kimin?, sevda kimin? 
Ezilmiş altında kanayan yürek kimin?.. 


Kalmak ağır geldiğinde gitmeli insan..
( Deger Verılen başlıklı yazı Hatun Polat tarafından 7.10.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu