HAYAT !

Her ne kadar ölümü ve allahı şu yalancı dünyada az hatırlasakta bir çogumuz günde defalarca hatırlamıyor ama belki bir kez allahı hatırlayıp bir kez ölümü düşünüyoruz. Bu pembe dünyaya kaptırmış gidiyoruz kendimizi nereye kadar son nefesimizi verdiğimiz ana kadar herkesin geçtiği yollardan bu dünya kuruldu kurulalı düzen nasılsa ve herkez nerden geçtiyse bende o yollrdan geçeceğim hiç şüpesiz ama ters giden bir şeyler var diyorum her seferinde hakıszlıklar var kul hakkı var diyorum gerektiği yerde haykırıyorum ama kimse ama hiç kimse duymuyor duyanlar ise bu dünyanın düzeni bu diyor...
Küçücük yüreğim haksızlıklara tahammül edemesede bu dünyanın düzenini değiştiremesemde bir tek şunu biliyorum ki eleştirdiğim insanları ve eleştirdiğim unsurları kendi hayatımda hiç uygulamayacağımı en iyi bunu biliyorum...
Bu dünya teleşına kaptırmış sürekli koşarken dawranışlarımıza dikkat edelim diyorum bu dünya gelip geçici ebedi dünya içinde günlük hayatımızda bir parça yer verelim diye bütün kardeşlerime buradan haykırıyorum...




( Hayat !!! başlıklı yazı sebnem-eraym tarafından 22.06.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.