ZİŞAN- Halimeeeeee gııııııııııızzzzz benim kocam bağa altın bilezik aldı sağa kocan aldı mııııııııı???????

(Gördüğümüz gibi zişan halimeyi kıskandırmak ister.)

HALİME- Yok benim herif bağa bişey almayıkk.
ZİŞAN- Halimeeee gııızz benim herif bağa altı bööle dönen fırfırlı pırtı (elbise) aldı sağa herifin aldımııııııııııı????????
HALİME- Yok almayıkk.
ZİŞAN- Halimeeeeeeee gııızzzzzzz benim gözel herifim beni öldürürse altın bıçakla öldürücek senin çulsuz herif???????

(Halime dayanamaz kovar zişanı evden.)

HALİME- Gız Zişaaaaaaaaaaaan de get daha fazla gafamı bozma zenginsen zenginsin.
ZİŞAN- Eyi hadi gediyom bari.

(halimenin kocası zühtü eve gelir.)

ZÜHTÜ- Halimee gız nereyesun gel de ayaklarımı yıkıyver.
HALİME- Zühtüüüüüüüüüü.
ZÜHTÜ- Ney gız???????
HALİME- Zişanın herifi oğa altın bilenzik almış senin bağa aldııığıınn yok.
ZÜHTÜ- Eee nolmuş gız almadiysem işne bak hade hadeeeee.
HALİME- Ama Zühtüüüüüüüüüü Zişanın herifi oğa böööööööööllleee dönen fırfırlı pırtı da almış beliyon muu??????

(Zühtü dayanamamış almış eline bıçağı halimeye saplamış.)

(Halime son nefeslerinde...)

HALİME- Zühtüüüüüüüü biliyon mu Zişanın herifi onu öldürcek olursa altın bıçakla öldürcekmişşş. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


( Halime ' Nin Hazin Sonu başlıklı yazı asena-seyma- tarafından 18.06.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.