Bir arkadaşla bahse girdik.

“Sen, sendeyaz’dan bir hafta dahi ayrı kalamazsın, illa ki yazarsın.

Senin kanına işlemiş” dedi o. Beni tanıyamamış! Benim değer yargılarım, yazmaktan daha önemlidir. Bir değer yargım da bir şeyin esiri olmamaktır. Evet belki iyi yazarım ama ben yazmanın esiri değilim. Bir hafta değil, üç hafta yazmayabilirim dedim. İnandırıcı gelmedi ona. Bahse girdik. Ben şaşırdım. Benim, benim kadar yakın olan arkadaşım beni tam tanıyamamış!

 

Evet, üç hafta yokum ben. Sitenin güzide yazarları Allah’a emanet!

Bu, yumurtadan civcivin çıkma süresi kadar olan ayrılık süresinde kendinize iyi bakın!

Hasseten Sevgili şaire Mavisel’e ve büyük adam Mustafa Kaya’ya iyi bakın. Sendeyaz, gördüğüm en temiz sitedir diyebilirim, ki diyorum.

 

 

Şimdi bana müsaade…

 

10.04.2011

00:01

( Bi Mola... başlıklı yazı FARAKLİT tarafından 10.04.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.