Bana bir daha Mardin'e hiç gelmeyeceğini söylemiştin.Bende sana tıpış tıpış Mardin'e geleceksin demiştim.O günden beri tam üç defa Mardin'e geldin ve bir daha geri dönmedin.Çok uğraştık,çok çabaladık ama gücümüz yetmedi,seni kurtaramadık.İsyan etmiyoruz, Rabbime ortak değiliz fakat inanamıyoruz.Çocukla çocuk,gençle genç,yaşlıyla yaşlı olan senden daha öğrenecek çok şeyimiz vardı. Bizi terk edip gittin hem de bir kuş gibi sessiz ve derinden. Ben şimdi kimle şakalaşacağım, kimin pamuk gibi yanaklarını sıkıp ellerini öpeceğim, kimin gözünün içine bakıp da bile bile beyaz yalanlar söyleyeceğim? Hiçkimsenin,hiçkimsenin. Artık ne şaklaşacak moral ne de güç kaldı. Çünkü sen bizi güçsüz bıraktın,sen kalemizdin onu da sen kendi ellerinle düşürdün.
    Üzülmüyorum yanımızdasın, biliyorum hep bizimlesin.
    Mekanın cennet olsun.......
( Sen Öldün Ve Biz Bittik başlıklı yazı murat-cayit tarafından 4/4/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu