Geceden yine uykusuz sabah kalkmak istedim uzandığım yatağımdan...

Aman ALLAHIM Tarifsiz bir acı vucuduma bir şeyler oluyor,yatağımda kımıldıyamıyorum?

Ana nerdesin? Yine yanımda yok ! Sesleniyorum,bağırıyorum ve birazda şaşkınım...

Ayaklarım,ellerim benim değil,her tarafımı sızı kaplamış ve ben bağırıyorum...bağırıyorum...

Evde kimseler yok ,sürünüyorum pencereye sokaktan gelen seslere anlam veremiyorum ?

Yeşil elbiseler,askeri araçlar hatta tanklar Çamlıcanın kara taşlı karlık caddesinde sanki savaş alanı ve beni duyan yok yok.Bir adam sert emirler veriyor Mehmetçiklerim emre uygun itaat ediyorlar ve sokağa çıkanlar evlerine gönderiliyor biraz sertçe ve ne olduğunu anlamaya çalışıyorum vucudumdaki sebebini bilmediğim acıdan daha çok Derbeder halkım ne yapmıştı ki evlerine gönderiliyordu? Ben ASKER abi diye seslendim. Önce beni göremedi ve birazda korkulu gözlerle belbentli penceremize doğru kafasını kaldırdığında gözgöze geldik ve bağırdım...

Ne oluyor savaşmı çıktı ben kalkamıyorum annem,ninem nerdeler?

Çocuk korkma Komutana söyleyeyim şimdi sana yardımcı oluruz !

Ben Mardintepede yapacağımız maça gidemeyeceğim ve takımımı KALLECİSİZ koyacağımı ve ÇAMLICA’nın TAAS Kallecisinin hasta olamayacağını arkadaşlarıma nasıl inandırırım ?

Sorular sorular ve dayanması çok zor ayak ve bütün eklemlerimin çalışmamasından çok aklım dışarıda...Allahım ne olmuştu?Bu insanlar neden evlerine gönderiliyor? BENİ BİR ALLAHIM,bir de ben duyuyordum...Kapımız nihayet açıldı kara anam,ayağı topal nenem telaşla merdivenleri çıkarken bağırıyorlardı...Bense şaşkınlık ve öfkeyle gelmeyin bana dokunmayın yanımdan dahi geçmeyin...

Yanımda niye yoksunuz?dışarıda neler oluyor ? kimle savaşıyoruz? savaş varsa ben niye kalkamıyorum?

O gün 12 EYLÜL 1980 VE BENİM ADIM SÖYLENİYOR NEDENSE?evren? sevmedim o günü...

Beni yatağa Derbeder halkımı korkulara ve en önemlisi bir satılmış elektirik hocası geleceğimi çalmıştı; ama en önemlisi inanmazsınız benim maçım vardı...Belkide ne kurtarışlar yapacaktım,kazozuna olan maçımızda yine omuzlara alınacak ve taas kenan burda harcanıyorsun diyeceklerdi...

Ha o yıllarda TAAS çok ünlü bir kalleci ve bana onun adını vermişti ÇAMLICA VE NURİPAZARBAŞIn da Arkadaşlarım ve büyüklerim...

AMA BİZİM MAÇIMIZ VARDI EVREN ADAŞIM!
 
 
 
***TÜM ''SENDE YAZ''ÜYELERİNE  TEŞEKKÜR EDERİM.
GÜNÜN ***YAZISI SEÇİLMESİ VE OYLAMA,YORUM ,BEĞENİ VE YAZI DOSTLARIMA SELAM VE SAYGILAR...***

( Maçımız Vardı başlıklı yazı kenan-kerim- tarafından 9.12.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.