MELEKLERİMİZ
 
Gözlerinde aradım ışığı,beni mutlu edecek bakışı.Karanlık bir odaya haps olmuşken,meleklerimizle geldin sen bana.Geldiğin gün güneş doğdu odama.Her kırpışında gözlerini biraz daha sarıldım sana.Uzaklardan gelişini dualarıma borçlu olduğumu anladım.Meleklerimizle geldin sen yanıma.Her dakikada seni yaşadım,her saniyede büyüttüm içimde.Gelişinle değişti dünyam.Meleklerimiz ve sen hoş bir rüya,tatlı su gibi geldiniz bana.Her gece dua ettim seni bana yazdığı için Allah'ıma...Biraz önce meleklerimizi öptüm,bugüne kadar sahip çıktıkları için sana.Şimdi birgün unuttum dersen bana,içimdeki acı tarifsiz olur her an.Senden git kelimesini duymak meleklerimize ihanettir inan.
( Meleklerimiz başlıklı yazı dicle-demir tarafından 7.12.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.