Çok denedim ama bir türlü olmadı. Aşkla bir türlü yıldızımız barışmadı. Aşkın iki yüzü var ve bana hüzün tarafı denk geldi. Aşkın bedelini acılarla, gözyaşlarıyla ödüyorum. Bir türlü kurtulamıyorum aşk denen bu illetten. Rahat bırakmıyor yüreğimi aşk. Rahat bırakmıyor gönlümü hüzünler... Çaresi yok kurtuluşun. Dilimin gönlüme hükmettiği zamana kadar da kurtuluş olmayacak. Her sabaha umutla bugün farklı olacak, bugün tamamen O'nsuz bir hayat olacak diye kalkıp unutamamak ve hep O'nu O'nsuz yaşamak ne kadar da acı verici bir durummuş. Her unutmak isteyişimde daha çok aklımda olması ve daha çok acı çekmem beni daha çok üzüyor. Zaman her şeye çare olur derler ama ben bir çaresini göremedim. Sevdin mi unutamıyormuşsun bunu anladım. Gönül sevdi mi ne yapsan da söz dinlemez ve sever. Başka aşklarla avunabilirsin veya O'nsuz bir hayata alışabilirsin. Zaman belki O'nsuzluğa alışmayı öğretir ama O'nu unutmayı asla!!! 
( Unutulmaz başlıklı yazı Oğuzhan ATEŞ tarafından 13.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.