Yani sen şimdi var mısın yok musun? Koca kahve gözlerin gözlerimde mi hala? Ha pardon sen sana bakmama kızıyordun demi. Unutmuşum. Siyah uzun saçların. Ne güzel. Yeni doğmuş çocuğa çığlık isteği uyandırıyor her bir teli. Bu kokun yeni sanırım. Şampuanını mı değiştirdin sen. Nerde o eski kokun. Tuz gibi kadın teri kokan, hani koklayıncada koklayası gelirya insanın, işte tam o kokun nerde?

Bu gözündeki yaşlar ne? Neden ağlıyorsun. Dur akıtma bir damla daha. Kopar içimde santim santim her damlan. Akar gider su üstüne yazılan yazı gibi. Ama sil yaşlarını. Görmesin kimse seni ağarken. Hani sen çok güçlüydün? Düşünce kalkmasını da bilirdin. Yakışmıyor, daha ilk sendelemende düşmen. Hani düşünce dizi kanayan çocukların iç acısı gibi yüzün. Hani o meşin kırbaç yemiş atların yelesi gibi dağınık saçların. Gülüyor musun? Gül hadi……

Ben mi? Ne önemi var ne hissettiğimin. Bu gün duvarın kenarındaydım. Seni çekip, gözümü karartıp, deli cesaretimi toplayıp seni seviyorum dediğim ilk yerde…. Bu gün aynı deli cesareti üstümdeydi gene. Aynı hırsla ağladım deli gibi. Hani buzu atınca ağzına çarpar ya dişlerin birbirine, kamaşır ya dişlerin, bende bugün öyle çarptım duvara. Hayret ! aynı hava… aynı yer… kişiler farklı lakin. Yok yok…
Ben sana ne seni nasıl paylaşamadığımı anlatamam, ne de sevdiğimi. Ben anca üç kuruşluk şekerleri ellerinden alınmış Çingen çocukları gibi kafamı duvara vura vura ağlarım. Bir sigara yakarım efkarımın üstüne. Sırf efkarlıyım diye bir daha efkarlanırım. Sonra ana-avrat sayarım sana. Ayıp ! deme öyle. Ben sana kıyar mıyım? Abe deli çocuk! Abe serseri kız. Nasıl beklersin bunu benden. Nasıl kopar kol gövdeden. Sen senden kopabilir misin mesela? Biliyor musun, güllerde sapından kopmaz. Yani koparda,zorla… düşün ama. İşte böyle bir kopamamazlık görülmüşmüdür? Bülbülü nasıl koparırlar,sapından kopmak istemeyen gülden. Bu mahlukat kısmınada güven olmuyor canım…

Hoş geldin ! buyur … dur öpeyim seni. Böyle karşıma geç. Yoo yanıma gel. Ya yada en iyisi sen oturma. Biliyorum ben yine aynı deli cesur çocuk,aynı seğirtken halimle kucaklayacağım. Ne yapayım be…
Seviyorum… 
( Deli Korkak Cesaretim başlıklı yazı onur--catal tarafından 6.10.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu