Git ! Hemen şimdi hemde...
                              Anla! Sensiz de döner bu dünya...
 
Yaptığın yanına kalmaz sevgili. Elbet seni de kırar birileri. Sanma ki bu dünyayı adaletsiz insanlar meclisi. İhanet edenlerin hepsinin cezası kesildi.
 
 
"Dön gel, olmuyor sensiz" sanma diyeceğimi. Yalvarmam gidenin ardından.
 
"Çok seviyorum seni" de demeyeceğim. Değmezsin çünkü hiç bir güzle lafıma.
 
Eşyaların valizde. Kapının önüne bıraktım. Yalnız tek bir şey aldım. Fakat söylemeyeceğim. Sen bul zamanla... *
 
Hadi bir ipucu: bu bir beddua aynı zamanda...
 
Senden istediğim sevgili/m... Gelme yanıma. Valizini de al ve git.
 
                            Ama arkana bakmadan git.
 
                                                   Ağladığımı görme...
 
 
 
 
* kalbini aldım. benden başkasını sevemesin diye  :]
 
 
~ Pek içime sinerek yazmış olduğum bir yazı değil. Elbetteki bir çok kusurum var. Affedin..
 
 
Ö.ÖZ
( Git Desem De... başlıklı yazı ozge-oz tarafından 20.09.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.