Bilir misin çektiğim kederi ızdırabı, içimde yıkılanların acısını.
Bilir misin hesapsız yargısız sevmenin, ne denli yıkıp yok ettiğini.

Bilir misin ağustos sıcağında yüreğimin, zemheri soğuğundaymış gibi titrediğini
Bilir misin şu an kalbim hangi gurbet akşamında, unutmak istedikçe seni.

Sarmaşık misali sarım sarım nasılda sana dolandığımı.

Bilir misin kederimin sen olduğunu sevincimi yaşama gücümü yitirdiğimi,
Bilir misin hasretin ruhumu bedenimi nasıl kavurduğunu nasıl canımı yaktığını.
Bir adım ötemde bile özlemin hasretin gurbetlerindeyim yine.
Bilir misin fırtınada dallarım kopmuş budağım yaprağım erişilmez yerlerde,
Bilir misin zaman ömür nasıl geçiyor hoşçakal deme saati gün be gün yaklaşıyor.

Veda çanları hain acımasız yüreğime yüreğime nasıl vuruyor.

Bilir misin vurgun yedim senden sevginden, değerlerimi nasıl tükettin.
Bilir misin gülmek ağlamak arası ışığa suya hasret tatsız tuzsuz olduğumu.

Her düşüncem duygum karabasan gibi sisli ve karanlık.

Bilir misin suskunluğu, delicesine haykırmak isterken akan zehirin acısını
Bilir misin ateşi yangını söndürmeye okyanusun gücünün yetmediğini,
Bilir misin sevdanın delirtip ilmek ilmek beynine gergef gibi işlediğini.

Ayrılık günleri büyütüyor yine seni yüreğimde dağ dağ yakıyoyr kor kor.

Bilir misin yetim öksüz kalan gönlümün yarasını çaresizliğini kimsesizliğini.
Bilir misin ibadetimin senin etrafında dönmek, hayalimin sana kavuşmak olduğunu.
Bilir misin bu aşkın sevdanın beni her  gün biraz daha yokluğa götürdüğünü.

Varacağım son adıma doğru nasıl sükunetle huzurla coşkuyla gittiğimi.



( Bilir Misin! başlıklı yazı Nilüfercan tarafından 3.08.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu