Namı Diger

MÜJDELERiN EN GÜZELINE ASK OLAN ÖMRÜMCE

Dediler ki…ismi niteleyip tamamlayan SIFATTIR. Fiili eyleme geciren güclü kuvvetlilikse Zarfinan  Zamir.  Yoksa, dil bozulur laf bozulur söz bozulur ilim ikrar cer cöpe zarar ziyan olur , ki…insan kendi yerini terkettigi kör bulanik bozgun yerdeyse kaliplasmis kemkümlerle tekrar eder durur acisi kederi kahri derdi davasi sancisi ve eziyeti dünya vakti zamanin..

Olduysa, bulduysa, ettiyse, kendisiyse zor güc belalarin üstesinden gelen zaman zuhur insan ve kainat, tam dengi dengine gelmistir seven ve sevgili olan sihirli gizem.

Asktir kökten sacaga sacaktan dala daldan göge gökten yere kaplayip kucaklayan sihirli büyülü devran..

 Ismin yerineyse zamir edat o veya bu su gibisinedir.. Fiilde derinlere sardirarak yük cereme dert kaygi kasabeet sorumluluk yükümlülük evet ve mutlaka ammmaaaaa..

Ettik gittik olduk eyledik ve gördük madem..Simdi SEFASINI SÜRMELERiN TAM ZAMANI ve yeridir. Ey deli divanelere sevdali ve tutkulu gönlüm, ömrün bunda daim olsun ve zaten yerin yurdun olan  nerde aksam orda sabahlarcasiyla askin HASBiHALLERiNE  hos geldin.

Seyfi.

Nami diger,
Dogdugum günden beri ben bu isin icindeyim
Zifirden, erkenden, isigi uyandirir sisli puslu tülden duvakli perdeler
Sabah ezaniyla birlikte  sokaklarin kapilari aralanir dünyaya
Zifirden,
erkenden,
ve sabahin calgilarini seslenir cagirir rüzgar
Kuslar cagrisir ince dallar üstünde
Hep böyledir kirec boyali duvarlarin birbirine güvenip yaslandigi
Yokuslar yukarisina görkemlli seyrini kuran gökyüzü..
Yokuslardan insan seslerine iner karisir dogdugum günden beri
Ben bu isin icindeyim zati..
Itirlar
Sarmasiklar
Pembeler morlar elasiyla leylasiyla ve nice ask rengindeki
Gecerken pencerelere ugrar sevda sarhosu bahar donanmis cicekler
Tazeligi soldukca sazlara sohbetlere elveda salinan bir mendil gibi
Yapraklar arasinda geceyle fisildasan ay tecellisiyle silik ve sessiz
Kendi tarihini derinlesmis köklere kanatarak evine dönen ocakta
Nami diger,
Dogdugumdan beri ben bu isin icindeyim zati askin adiyla baslayip hic bitmeyen
Efkarin dumani tüter,
 Yalnizlik büyür gider
 …yolculugu bilinmez göclerin icinden
 
Seyfi Karaca………Nisan / 24


( Namı Diger başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 13.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.