Biz Daha Ölmedik Hey


Atalar boşuna dememişler ;
" Titre ve kendine dön! "
Biz zor günlerin ve zor zamanların adamlarıyız.
Türk titrer ve kendine dönerse en kötü gidişatı bile tersine çevirir.
Bizim düşmanlarımız bunu asla unutmasın.
Ergenekondan başlayan maceramız, 15 Temmuz'la devam etmektedir.
Zor günlerimiz hala devam edecektir.
Bunu kimse kulak ardı etmesin.
Türk ölmediği sürece sağ demektir.Sağ olduğu zaman da diri demektir.Diri olduğu zaman da dünyaya meydan okuyacaktır.
Bir süreliğine kaybetmiş gibi gözüksek, duraklama devrine de girsek , kısa zamanda toplanır Kervana katılır, her türlü tedbiri alır, eski güzel günlerimize mutlaka döneriz.
Onun için kimse Türk'ü hafife almasın, onları yendik demesin.
Şunu asla unutmasınlar;
Bu mübarek günlerde ve gelecek güzel günlerde,
Biz Daha Ölmedik Hey!...
Türk Titrer ve kendine dönerse çakalların devri biter.

Kemal DOĞANAY 
( Biz Daha Ölmedik Hey başlıklı yazı kemaldoganay tarafından 9.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.