Dağın başında yeniden bir yaşam kurmak kolay bir şey değildi. ama başlamışlardı bir yerden. ilk kazılar ekskavatörler,kamyonlar, rok makinesi ile başlanan bu yaşam merkezine daha sonrasında hi-uplar manitoular ve daha bir çok araç eklenerek  zamanla gelişti. şimdi ise yollara ,peyzaja , cephe boyalarına, mobilya takılmalarına geçilmişti. patlatmalar yapılıyordu aynı zamanda, dağın başı ya hani. kayalıkları kırmak gerekiyordu bir yerde. sonrasında bu yapılan duvarların örümü bile çok önemli oldugunu anlıyoruz. alçı sıvası, karısık alcısı ve saten alçısı yapılan duvarlar göze o kadar güzel görünüyordu ki . daha sonrasında bu duvarlara bir tur astar sonra boya vuruluyor, en son laminant parkesini ve kapı pencere gibi doğramaların camları takılıyor ve artık küçük eksikliklerin peşine gitme zamanı. bir afet konutu yapmak kolay değildi. hem hız hem sağlamlık hem de güzel olmasını istemek zor bir işti...
( Afet Konutu başlıklı yazı fatma--yilmaz- tarafından 4.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.