Şu dünyaya gelen her kız çocuğu bir anne olarak doğar. Önce oyuncakları sonra belki bir kedi yada köpek onun için candır. Ardından karnına düşen tohum içinde yatan anneyi uyandırır. İçinde çarpan kalp sesi yaşamın sebebidir. Daha doğmadan içindeki can, ayakları üşümesin diye patikler elleri üşümesin diye eldivenler örer her anne...
   Yürürken ha düştü düşecek diye korkar, düştüğü zaman yaralarını binlerce kez sarar. 
Görünmeyen duvarlar örer her anne dünyaya getirdiği her bir cana kırılmasın, incinmesin diye.
Bazen sarılarak bazen kızarak gösterir anneler sevgisini. 

















                                                                                       Yazan;Yeşim Polattan 
( Anne başlıklı yazı Yeşim- Polattan tarafından 9.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.