Emeği ve doğruluğu baş tacı etmek adına

Yazılar ve yorumları iyi analiz etmeli

Jüri değerlendirirken varabilmeli tadına

Nazımın da nesirin de nitelikleri yetmeli

 

Ben sana etkili yorum sen bana etkili yorum

Bazen nadiren olsa da maalesef böyle durum

Sponsor der ki; “ yemezler “, bu şiir açık oturum :)

Karşılıklı paslaşmalar nihayetinde bitmeli

 

Şartlardan birisi ise yeterli eser ekleme

Üç beş satır yazılarla sakın ha bizi kekleme :)

Ivır zıvır paylaşımın karşılığını bekleme

İşbu hassasiyet ile katılım adil gitmeli

 

Amacımız pırıl pırıl üyeleri desteklemek

Alıntı çalıntı şiir yazanları köteklemek

Enaniyete soyunan cingözleri kösteklemek

Hakka uygun seçim için tüm haksızlıklar yitmeli

 

Yorum ve eserler makul bir sürece yayılacak

Şipşak birkaç günde yapmak kural dışı sayılacak

Ayda yılda bir yazanın ödülünden cayılacak

Elbette her katılımcı akil yaklaşım gütmeli 

 

Sadece şekil şartına uymak da bir yere kadar

İş işten geçtikten sonra aymak da bir yere kadar

Gelişmemiş sorumluluk duymak da bir yere kadar

Biz bize dürüst olmazsak, bilmem başkaca n’etmeli?

 

MCU


Saygıdeğer arkadaşlarım, sevgili dostlarım geçen yarışma öncesinde de benzer bir şiir yazmıştım, sadece temenni amacıyla. Her toplumda çok küçük bir kesim de olsa iyi niyetli yaklaşımları suiistimale açık kişiler her daim var olmuştur ve maalesef fitratımız gereği bilerek ya da bilmeyerek hata yapmaya müsaitiz. Bazı yarışma sonuçları çoğumuzun içine sinmemişti ama gelin görün ki şartnamenin tüm kurallarına uyulmuş idi, bizler de süreçleri yaşayarak öğreniyoruz. Adem beyimiz bu kez çitayı birkaç tık daha yukarıya taşıyarak daha ölçülebilir bir şartname hazırlamış.

Sitemize neredeyse kurulduğu günden bu yana AKTİF üye olan yazarlarımızın yanısıra yeni de olsa üye olduğu andan itibaren istikrarlı bir şekilde hem şiir ve nesir başlığında hem de yorum katılımlarıyla paylaşımlarını sürdüren genç, yaşlı, eski, yeni pek çok edebiyat emekçisi arkadaşımız var. Naçizane şahsımın sponsor olarak üzerine titrediğim husus işte bu nitelikteki yazar arkadaşlarımızı sitemiz üzerinden madden de ödüllendirebilmek. Site imtiyaz sahibimiz de bizi bu başlıklarda her daim destekleyerek başta kendisi ve yönetim ekibiyle bu vefalı, cefalı, özverili edebiyat tutkununu bir arada tutarak aile sıcaklığıyla bugünlere taşımış, taşıyor. Sağ olsun, var olsun.

Umarım ve dilerim sadece nitelikli tema ve teknik başlıklarında değil, şartnameye ilaveten neredeyse her site sayfasında misler misali edebiyat kokan alın terlerini akıtmış şair arkadaşlarımız tüm bu ödülleri siler, süpürür.

Nasip olursa yarışmalarımızı Adem Beyimizin olur ve destekleriyle sürdürülebilir kılacağız, inşaAllah.

Rabbim hayırlara vesile kılsın.

Sevgi, Selam ve Saygılarımla.

Mehmet Çağatay Ünlütürk


( Güzel Bir Yarış Temennisiyle başlıklı yazı MCU :) tarafından 6.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.