Dedi ki;helalim olmanı istediğim yolda seni tanımama izin verir misin?
Dedim ki;ağır  bir aşkın enkazından yeni çıktım,yaralarım çok fazla! 
Dedi ki;olsun,ben hayatımı iyileştirmeye adamadım mı?
Dedim ki;iyileşmeye de hazır değilim,üzerim seni..
Dedi ki;olsun! Lütfun da hoş,kahrın da deyip,varlığına şükrederim.
Dedim ki;bende bu güven eksikliği olduğu sürece,sen de şükür olmaz,mutsuzluk olur

Dedi ki;sabah öğlen akşam aşk,bir ömür boyu sevgi takviyesi,başaramazsam intihar..
Kalbine girer,gözlerini seyrederim,ellerini tutar,ömrümü feda ederim.
Dedim ki;öylesine parçalı kırıklar var ki kalbimde,kaynasa bile acıtır.
Dedi ki;acısı geçene kadar beklerim seni,sevdiğim olursun,sevdiğin olmam.
Diyorsun dedim..
Dedi ki;ne dediğim değil,nelerden vazgeçtiğim önemli..
Dedim ki;nelerden?
Dedi ki;senin istemediğin her şeyden,kafanda şüphe uyandıracak herkesten,ilişkimize zarar verecek tüm alışkanlıklarımdan..
Dedim ki;tüm bunları benim için mi terkedeceksin?
Dedi ki;aldatmak bir ilişkiyi pratiğe dökmek demek değildir,aldatmak demek; karşı tarafın istemediği her şeyi yapmak demektir.
Etik olmayan her şeyden kendim için, istemediğin  herkesten senin için vazgeçerim. 
Sonra eksildi telefon rehberindeki kişiler,sosyal medya hesabındaki kadınlar,hayatındaki arkadaşlar.
İnsan bu kadar net olmalı işte sevince ki, sevgi denen o kutsal duygu saçma sapan ilişkilere,boşluğuna yenik düşmüş yüreklere,yüreği kalabalık insanlara alet olmasın.
Onunkinin adı sevgi,benimkinin adı güven oldu o günden sonra,adı bile yalan olanlara rağmen.

Havva KAYA
( Sevgi Güven İster başlıklı yazı Havva KAYA tarafından 2.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.