Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 17.10.2023
Okunma Sayısı : 411
Yorum Sayısı : 2
Filistin’de Ki Kardeşlerimiz İçin Dua


Filistin’de ki Kardeşlerimiz İçin Dua

 

Rabbim, mutlak güç kudret sahibisin, bir avuç azınlık olan İSRAİL TERÖRÜSTLERİNE karşı kardeşlerimize yardım et, Nusret’inle, İsrail’i yıkanlardan eyle, sen duaları kabul edensin Rabbim, inşallah âmin.

 

Yüce Rabbim mutlak güç kudret sahibisin Nusret’inle, İsrail teröristlerini yıkan ve zafere ulaşanlardan eyle Filistin’deki kardeşlerimizi, zafer senindir Rabbim inşallah, âmin.

 

Mutlak güç kudret sahibi Rabbim kalben niyet-en bizleri zalime zulmedene karşı Nusret’inle kazanmayı nasip eyle, bizleri azınlıkta kalan bir avuç terörist İsrail’e karşı çıkan kullarından eyle, inşallah, âmin.

 

Mutlak güç kudret sahibi Allah’ım, bize imanla zalime zulmeden o İsrail tröstlerine karşı Nusret’inle üstünlük sağla Rabbim mutlak güç kudret sahibi sensin, inşallah, âmin.

 

Mutlak güç kudret sahibi Rabbim, Filistin’deki kardeşlerimize biz yetişemedik sen yetiş Rabbim, senden başka yetişen yok, İsrail tröstlerini Kahhar ismin hürmetine kahr et perma perişan eyle Rabbim, inşallah âmin.

 

Mehmet Aluç


( Filistin’de Ki Kardeşlerimiz İçin Dua başlıklı yazı kul mehmet tarafından 17.10.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.