1 Bir Başarıyı - Birbirimizin Gözünü Oymadan- Alkışlamak O Kadar Zor Mu? /

Makale / Güncel Makaleler

Eklenme Tarihi : 5.09.2023
Okunma Sayısı : 397
Yorum Sayısı : 11
Bir  Başarıyı - Birbirimizin Gözünü  Oymadan-  Alkışlamak  O  Kadar  Zor  Mu? /
BİR BAŞARIYI - BİRBİRİMİZİN GÖZÜNÜ OYMADAN- ALKIŞLAMAK O KADAR ZOR MU? / ALLAH AŞKINA SİZ OSMANLIYI NE SANIYORSUNUZ? Peşin peşin yazayım da sonra dedisi kodusu olmasın: Bu yazının bir edebiyat sitesine uygun olmadığını düşünen tek bir arkadaşım çıkarsa anında bana bildirsin, yazıyı kaldırırım. *****************
Dün ( 03.09.2023 ) Bayan Voleybol Milli Takımımız, Sırbıstan Bayan Milli Voleybol Takımını 3-2 yenerek Avrupa Şampiyonu olduktan sonra pek çok vatandaş pek çok yorumlar yaptı.
Yapmasına yaptı lakin dikkat ettim olumsuz yorum yapanların neredeyse hepsi tarihten, tarihi gerçeklerden bî haber.
Mesela biri, maç öncesinde '' İnşallah Sırbistan galip gelir de şu Ebrar Karakurt denen karının g.tü daha fazla kalkmaz. Türkiye galip gelirse artık bu karıyı kimse susturamaz'' Diyordu.
Böyle bir dileği alalım ve 1364 Yılına gidelim.
Türk ordusu ile başını Sırpların çektiği Haçlı ordusu arasında Sırpsındığı Savaşı yapılıyor.
Ordunun başkomutanı, devşirilerek saraya alınan ve Müslüman bir Türk olarak yetiştirildikten sonra yükselerek Rumeli Beylerbeyliğine gelmiş olan Lala Şahin Paşa.
Bir Müslüman Türk dua ediyor: Ya Rabbi ! Savaşı inşallah Sırplar kazanır da şu Lala Şahin Paşa denilen devşirme sevinmez. Sırf o sevinmesin diye inşallah savaşı Sırplar kazanır.''
Ne kadar saçmasapan ve insanın kanını beynine sıçratan bir dua olurdu değil mi?
İki dilek arasında bir fark görebiliyor musunuz? Ben göremedim. Ne yazık ki günümüzde var böyle ne dediğinin farkında olmayan beyinsizler.
Ama bitmedi.
Bir başkası: ''Eskiden bizim kızlarımıza bir yabancı dokunsa çeker vururduk. Şimdi elin İtalyan Gavuru ( Bayan Voleybol Milli Takımı antrenörü Danielle Santerelli'yi kast ediyor.) Bizim kzıların g.tünü, memelerini mıncıklayıp sahaya sürüyor, biz de o kızlara '' Filenin Sultanları diyoruz.'' Diye yazmış.
Bu arkadaş da tarihten bîhaber.
Yahu hangi eskiden bahsediyorsun arkadaş? 1946'da ülkemizi ziyarete gelen (!) ABD'nin Missuri Savaş gemisi er ve erbaşlarını en iyi şekilde ağırlamak için Karaköy'ün en berbat kerhanelerini bile adeta saraya çeviren, kızlarımızın her yerlerine rahat rahat dokunsunlar diye kerhanelere genelge üstüne genelge gönderenler bir başka milletten miydi?
Haydi onu geçtim. 1990-2000 Yılları arasında Genelev Patroniçesi Matild Manukyan'ı altı yıl Türkiye vergi rekortmeni yapan gayretkeş erkekler bu ülkenin değil de bir başka ülkenin vatandaşları mıydı? Yahu Allah aşkına, bu ülkede bunca zengin, fabrikatör , para babası varken kerhanelerin en çok gelir getiren işletme olması hiç mi '' Geçmişte bu kadar namusluyduk.'' Derken utanmanıza sebep olmuyor? Kerhanelerde kızlarımızın g.tlerinin, memelerinin mıncıklanmadığını mı sanıyorsunuz. Hepsinden kötüsü de bu kerhaneleri işletenin yani Türk kızlarını sermaye olarak kullananın bir Ermeni olması.
Yani efendiler, biz geçmişte de kızlarımızı mıncıklatıyorduk. Hem de en adi ve şerefsiz şekilde mıncıklatıyorduk ve mıncıklanan kızların bu millete sağladığı bir şampiyonluk filan da yoktu. Tam tersine bazıları yüzünden frengiye, bel soğukluğuna yakalanıyorduk. O kızlar da sefil bir hayat yaşadıktan sonra sefil bir şekilde ölüp gidiyordu adları sanları bile bilinmeden. Yalansa yalan deyin.
Peki bitti mi?
Biter mi hiç?
Bir başkası da 4'no'lu resmi paylaşmış ve aynen şöyle demiş:'' Osmanlının torunları böyle mi olacaktı? Bunlar mı Fatihler doğuracak nesil...?''
''Yahu onların Fatihler gibi bir nesil doğurmak.'' diye bir amaçları, hedefleri yok zaten. Hele hele Osmanlı Torunu olmak gibi bir dertleri hiç yok. Lakin siz ''Osmanlı Torunu'' deyince ne anlıyorsunuz? Dahası Osmanlıyı ne kadar tanıyorsunuz?
Mesela ben de dahil hepimiz Ebrar Karakurt'u sevmedik. Aleyhine pek çok şey yazdık. Neden? Çünkü dünyanın en serbest ülkesinde bile bir lezbiyen, lezbiyenliğini övünülecek, gurur duyulacak bir şey gibi lanse ederse sevilmez. Lezbiyenliğin reklamını yaparsa itici ve sevimsiz bulunur. Pek çoğumuz Ebrar'ı lezbiyen olduğu için değil, dört duvar arasında saklaması gereken bir ahlaksızlığı normal bir şeymiş gibi yansıttığı için sevmedik Milli takımın bel kemiği olduğu halde. Çünkü binlerce kız çocuk için bir rol modeldir o. Binlerce- onbinlerce- yüz binlerce kız çocuk onun sadece iyi bir sporcu olduğuna değil aynı zamanda nasıl yaşadığına da bakıyor ve izliyor. Yani başarılı bir sporcu olarak çocuklar için bir rol model olabilir ama cinsel eğilimi ile asla. Bir iki iyice sapıtmış dışında sanırım hiç kimse evladının bir eşcinsel olmasını istemez.
Peki Osmanlıda yok mudur eş cinseller ve eşcinsellik?
Âlâsı vardır.
Bu konuda sadece Hamamcılar Kethüdası Derviş İsmail'in 1685 Tarihli '' Dallaknâme-i Dilküşâ ( Gönül açan tellaklar.) '' adlı kitabına bir göz atmak bile yeterli olacaktır.
Peki siz '' Osmanlı'nın Torunları'' derken bizzat Osmanlı'nın son temsilcisi ve son halife Abdülmecit Efendi'nin nü tablolar ( Yani çırılçıplak kadın resimleri ) yapan bir ressam olduğunu biliyor musunuz? Evet, İslam dünyasının halifesi ve eğer saltanat kaldırılmasıydı Osmanlı'nın padişahı olacak kişi, karşısına çırılçıplak bir kadını alıp onun resmini yapıyor. Siz baldırı, kolları, başı açık kızlara ağlayıp '' Osmanlı'nın torunu böyl mi olmalıydı?'' derken Osmanlının bizzat kendisi öyle baldırı çıplak da değil, çırılçıplak kadın resmi yapıyor. (6 No'lu resim ) Ha bu arada, sağlam da bir alkol kullanıcısı...
Mesela siz Galip Paşa'nın Muteyyabat-ı Türkiyye adlı kitabını okudunuz mu? ( 8 No'lu resim )
Evet, Türk Galip Paşa olarak bilinen ve tam adı Abdülhalim Galip olup Sultan Abdülaziz döneminde mutasarrıflık yapmış olan Galip Paşa'nın bu eserindeki şiirleri bugün hiç bir Allah'ın kulu yüzü kızarmadan ve sansürlemeden yayınlayamaz.
Şiirlerin tamam cinsellik içerir. Günümüz tabiriyle pornodur. +18'liktir.
İşte o şiirlerden önce çok masum(!) bir kaç dize:
kara karı, kuru karı, keçi eti, durgun at;
mazarratül, mazarratül, mazarratül mazarrat.
beyaz karı, şişman karı, kuzu eti, yürük at;
faidattün, faidattün, faidattün faidat.
mazarrat: zararlı
faidat: yararlı
Bu da porno kısımdan: ( Okuyucuların affına sığınarak. )
Çam mıdır bu dikilir taş mı ne çirkin bi ya..k
Bunu oğlan yiyemez, belki yutar kız kısırak
Peki şimdi soralım: Galip Paşa bu kitabı kime hediye etmiş dersiniz?
Bir Osmanlı padişahı ve İslam Halifesi olan Sultan Abdülaziz'e.
Sultan Abdülaziz, İslam halifesi... '' Hemen vurun şunun boynunu.'' demiştir değil mi?
Hayır, tam tersine ödüllendirmiş adamı.
Peki siz hayatınızda hiç opera dinlediniz mi bir Osmanlı torunu olarak?
Eminim dinlemediniz. Tv de zapping yaparken karşınıza çıkınca da kanal değiştirdiniz kesinlikle değil mi?
Peki Sultan II. Abdülhamit'in Yıldız Sarayı Haremi içerisinde 150 Kişilik bir tiyatro salonu yaptırıp burada sık sık opera dinlediğini biliyor musunuz? ( 7 No'lu resim.)
Velhasılıkelam üç tane baldırı çıplak, bir tane lezbiyen gördüğünüzde '' Osmanlı'nın torunları böyle mi olmalıydı?'' Demeden önce şöyle bir yarım saatçik olsun düşünün. Çünkü Osmanlı, hele de 19. ve 20. Yüzyılın Osmanlısı hiç de bildiğiniz ve zannettiğiniz gibi değil.
******
Şimdi de gelelim sözde Bayan Milli Voleybol Takımı lehine yorum yazanlara.
Yahu Allah aşkına, herkesi anlarım da Kübalı Melisa Vargas nasıl Atatürk'ün kızı oluyor onu anlayamıyorum? Yoksa siz hâlâ '' Ha Fidel Kastro, Ha Atatürk, ikisi de bir bizim için'' Diyenlerden misiniz?
İkinci husus: Bayan Milli Voleybol takımımız Sırbistan Milli takımını yenerek şampiyon oldu Osmanlı ordusunu yenerek değil. Bu çirkin karikatür de neyin nesi? (9 No'lu resim.)
******
Son bir soru ile noktalıyorum:
İlle de siyaset b.kuna bulaşmadan ve bulaştırmadan, ille de böylesine bir başarıyı bile birbirimizin gözünü oyma vesilesi kılmadan sadece ve sadece elde edilen başarıyı alkışlamak o kadar zor mu?
( Bir Başarıyı - Birbirimizin Gözünü Oymadan- Alkışlamak O Kadar Zor Mu? / başlıklı yazı Sami Biber tarafından 5.09.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.