Okurlarımızın bizi anlayışla karşılayacağını umarım. Sitede 7/11/2009’dan bu güne fıkra hariç diğer türlerde vermediğimiz ürün kalmadı. Sunduğumuz ürünlerde daima erdemi ön plânda tutmaya çalıştık.Gayretimiz bu doğrultuda okura birşey kazandırtma biçiminde şekillendi.. Özellikle Şiir ve Şair Dizisi, kendi yapısı içinde okurundan gereken ilgiyi toplamıştır. Diyarbakır'a dair çalışmalarımızın bir kısmı siteye yansıtıldı.Sitede daima yazmanın insanı körelttiğini ve tekrara yönlendirdiğini biliyoruz. Uzun bir zaman her gün iki ürün sunmaya çalıştık. Meslekî çalışmalar, televizyon-radyo programcılığı alanındaki gönüllü çalışmalar, derneklerle sendikal çalışmalar zaman içinde başka uğraşlara zaman ayırmamıza engel olmuştur. Yine de çalışmalarımıza devam etme uğraşısı içindeyiz.Kısa bir veda ile “Hakkınızı helal edin” diyoruz. Çok uzak düşmemek adına, dinlenmeye, mevcut çalışmaları toparlama adına müsaade istiyoruz…Daha dolgun ve akıcı, kalıcı çalışmalar için k ı s a b i r v e d a ‘ nın uzun sürmeyeceğini belirtiyoruz. Esen kalın!...Görüşmek üzere...
( Yazma Erdemli Bir İştir Emek İster başlıklı yazı MehmetALİ tarafından 26.04.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.