• Doğru olmayan yol, kalabalık bile olsa, ıssızdır.
• Eğer bir insanın hayatından daha değerli bir şeyi yoksa, onun hayatının da değeri yoktur.
• Sağlıklı bir dilenci, hasta bir kraldan daha mutludur. Sağlık, iyi huy, vicdan gibi değerler hiçbir rütbenin ya da zenginliğin yerini dolduramayacağı üstünlüklerdir.
Dışarıdan bir şeyler kazanabilmek için, içeriden bir şeyler yitirmek… Yani şan, şöhret, mevki, makam, şatafat vs. kazanmak için; huzurunu, boş zamanını ve bağımsızlığını bütünüyle ya da önemli ölçüde feda etmek büyük bir budalalıktır.
• ”Boş zaman” yoktur, boşa geçen zaman vardır.
• Uyudum, rüyamda "hayat"ın "sevinç" olduğunu gördüm. Sonra uyandım, "hayat"ın "vazife" olduğunu anladım. Çalışmaya başladığımda bir de baktım, "vazife" de "sevinç" olabiliyormuş.
• Kalbim, bir tek insana verilmeyecek kadar benim değildir.
Rabindranath Tagore
Fotoğraf açıklaması yok.
Tüm ifadeler:
Ismet Yirtimci

( Özlü Sözler başlıklı yazı ERHAN TIĞLI tarafından 30.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.