1 Bugün 10 Kasım Sen Gittin Annem
Bugün 10 Kasım Sen Gittin Annem

Bir Ramazan ayıydı. Akşam seni aradım telefon ile. Sol yanım ağrıyor, dedin. Pek konuşamadık. Fazla bir şey soramadım. Neden konuşamadığımı da bilemedim o an. İçimde bir hüzün vardı anlam veremediğim.

Telefonu kapattık ama içim rahat değildi. Az konuşmuştuk... Bir süre hüzünle seni düşündüm. Tekrar aramak istedim seni. Sonra saate baktım; geç olmuştu. Uyuduğunu düşünerek vaz geçtim. Yarın ararım, diye düşündüm içimden...

Ama o yarın hiç olmadı Annem...

Sabah saat 5 civarıydı; telefonum çaldı. O saatte beklenilmeyen bir aramaydı bu. Telefonun ucunda abim vardı: Annem çok hasta, çabuk gel...

Ve anladım ki sen ebedi yurda göçmüştün...

Göz yaşlarım sicim gibi akarken, keşke bir kez daha sesini duysaydım anne, diye mırıldandım.

( Bugün 10 Kasım Sen Gittin Annem başlıklı yazı EşrefBolukçu tarafından 9.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.