Kanımla, canımla, onurumla, bayrağımla, M.KEMAL adımla Savarona benimdir

Elbet sorarız bu bizim vatandaşlık hakkımız. Asker nerede?

Hele ki büyük paşa nerede?

Savarona’yı ben alıyorum / duyun millet

Kemal’im sana ait ne varsa yakıp,yıktılar.Resimlerini,nutuklarını,büstlerini ayaklar altına aldılar bunları yaparken hiç mi hiç utanmadılar.
—Oysaki yüzyılın kaderini değiştiren bu büyük devlet ve siyaset adamı, başkomutanı bunları asla hak etmedi.
—Ama birilerinin hala M.Kemal korkusu devam ediyor.
-Ne büyük bir güç ve ne büyük bir lidersin sen Mustafa’m. İşte bunun için hala tek rakip,tek aşılmaz,ulaşılmaz olarak seni görüyorlar bu utanmazlar.

—Yani milyonlarca doların havalarda savrulduğu /yerlerde süründüğü afiş ve reklam manyağı siyaset arenasının tek bir partisinin seçim masrafı bile değil Savarona’nın bedeli.
-Yüz binlerce kilometre, dünyayı defalarca bu yoksul milletin parası ile gezen siyasiler Savarona için satış sözü dahi alamazlar ağızlarına. Çünkü millet böyle bir yetkiyi asla kabullenmez.
-Utanç mimarları...başka ne denebilir ki size ?
-Hani baştaki siyasilerin susması birçoğunun işine gelse de / Muhalefet ve Asker nasıl susar..
-O Savarona ki M.Kemal’imzi ağırlayan son mekan yaklaşık 50 gün bile sefa süremediği, acılar içerisinde kıvranarak gülümsemelerini eksik etmeden, halkını görebilmek ve de gözlerden uzak olmamak adına güneşlenmeğe çalıştığı o yorgun yıllarının tek avuntusu.
-Ömrü cephelerde, ömrü ulusun kurtuluş destanını yazmak için mücadelelerde geçerken çocuk bile olamamış M.Kemalimize ne çok gördünüz Savarona’yı...

Şimdi sormazlar mı Koca paşaya söylesene / sen ne güne duruyorsun?

-M.Kemal’e dair ne varsa öncelikle askerin tasarrufunda olması gerekmiyor mu?

-Bak Savarona Araplara, Ruslara peşkeş çekilmek istenirken ve Mustafa Kemalimizin son hatırasına göz göre, göre hakaret edilmek istenirken, tüm ulusun duyguları hiçe sayılırken
-İşte tam da şimdi yüreklerimize kurşunlar yağarken
-eyy... Büyük paşa sus / ma. Olanlar dokunsun sana.

-Ordu yardım bağış kampanyası bile yapsa 22 milyon doları 1 saatte toplar ve Savarona’yı alır baş tacı yapar. Çünkü Savarona bu milletin ATASINDAN MİRAS
-M.Kemalimizin yegane oyuncağı son günlerini geçirdiği bebeği nasıl satılmak istenir ?
-Öyle ya Bandırma-Samsun limanları da böylesine bilinçli bir şekilde satışa çıkarılmamış mıydı ?

( Savaronayı Ben Alıyorum Duyun Millet başlıklı yazı Atiye DANIŞ tarafından 25.03.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu