GÜLÜMSEYİN ÇEKİYORUM

-Hepimizi alıyor mu?
+Alıyor , alıyor..
-Çocukları?
+Onları da alıyor, hadi gülümseyin bakalım!
Klik, klik..
-Güzel çıkmışız beah, ayağımızı gögüslerine mi koysaydık keşke?

**/**

-Hadi gelin kız, bir de şu okul enkazında çekinelim.
-Şuralarda bir yerde bir kol gözüküyordu enkazın altından, hah işte, gelin böyle.!
+Sırıtın kızlar, çekiyorummmm..
Klik...
Klik..

**/**

-Bakın çocuklar, şu ileride dumanlar çıkan yer var ya..
+Hani nerede baba, ha o mu, simsiyah baba, insanlar nasıl nefes alıyorlar orada?
-Hih hii hiii..
-Ne nefesi kızım, ciğerleri kaldı mı bakalım nefes alacak. Az önce kahraman askerlerimiz tepelerinden aşağıya öyle bir boca etti ki bombaları..  Eee sağanak yağmurda ıslanmamak olur mu hiç, hiii hii...
+Yağmur yağdıysa niye alevler yükseliyor baba hala madem?
-Yavrularım, bu yağmur bazı topraklara bereket getirir, bazı topraklara felaket. .Bazen, başkalarına felaket olan bize bereket olur..
+Nasıl yani baba?

**/**

+Babaa, baksana şu dürbünle, yerde yatan çocukların karnından ip gibi bir şeyler uzanmış yere, nedir o?
-Bakiimm, haa , çocuklar ip atlıyorlarmış galiba, yorulmuşlar uzanıp biraz dinleniyorlar.
Bırakın şimdi bunu da, hadi gelin sizinle puzzle oynayalım...
+Aaa, hadi babaa, hadii oynayalım nerede oynayacağız?
-Gelin, bakın burada bir sürü parça var, hadi bakalım birleştirmeye başlayalım ortaya ne çıkacak.
-Şu bacakları getirin, koyun bakalım şu gövdenin yanına.
-Şimdi de şu kolları koyalım şöyle, yok o diğer tarafın yavrum baksana başparmağına göre yerleştireceksin
+Babaa, bu beyin parçalarını nereye koyacağız?
-Getirin bakayım, bir de tası olacak bunun onu da bulalım
-Hah, işte bak orada, ne uzağa fırlamış öyle, getirin bakayım onu da.
+Bu tası nereye koyalım baba?
-Getirin onu da avucunun içine yerleştirelim..Hii hiii , nasıl soru bu yavrum kafatası elbette boynun üzerine konulur, size okulda öğretmiyorlar mı bunları ha?
+Baba bunun gözünün birisi akmış, oraya da çakıl taşı koysak olur mu?
-Olur, başka ne kaldı?
-Hah, patiklerini de giydirelim ki ayak parmakları nereye gitmiş diye sormayın bir de, tamamm, oldu galibaa..

+ Ama babaaa, bu bebeğe benzedi aynıııı..!

-Hih hiii, evet bildinizz, Afferin yavrularımaa..

**/**
Gazetelerden;

*Gazzeye yakın sınır bölgelerinden İsrailli aileler çocuklarına uzaktan savaşı gösteriyorlar. Ellerinde dürbünlerle yakılan yıkılan yerleri gururla seyreden aileler, bir yandan piknik yaparken, bir yandan da yeni nesillerini bilinçlendiriyorlar.
Kadınlı erkekli İsrailli askerler cesetlerle hatıra fotografı çekiyorlar.
BM gözetimindeki sığınma mekanlarında parçalanan ceset görüntülerini izleyen gençler kameralara, baş parmaklarını havaya dikerek "Okey" işareti yapıyorlar, gülümseyerek...

*Mescidi Aksa yanarken , yahudiler alevlere karşı dans ediyordu...

Dünyada hayat devam ediyor.
Mutlu yarınlar, mutlu bayramlar ey insanlık..!



erol başçı



( Gülümseyin Çekiyorum başlıklı yazı Gökdeniz tarafından 13.05.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.