….evet babacığım gurbeti mesken edindim hem burayı çok sevdim ,hem de artık bu şehrin bil fiili vatandaşıyım ,burası benim vatan toprağım ve sesime ,sözlerime,fedakarlıklarıma buranın da ihtiyacı var,ben de gül dikmeye geldim,diktiğim güller elbette güzel kokacak,ve burada sosyal güzellikler ve medeniyetimizin dost ve kardeş bilinci , komşuluk ve cömert olma birlikteliği yeniden canlanacak,bunda benim de payım olmasın mı ? yetiştireceğim ve etkileyeceğim öğrencilerimle pekala güzel dünyalar inşa edebilirim, bak göreceksin bugüne kadar ne dediysem gerçekleşti bu yazdıklarım da kısa zamanda görülecek,gerçi sen hep benim için yok bıyığımı keserim,yok sakalımı keserim,yok saçlarımı kazıtırım gibi hep olumsuz konuştun,hani üniveriste sınavını kazanamayacaktım,hani kazansam bile okulu bitiremeyecektim,hani yüksek lisans hayal diyordun,hani öğretmen hiç olamayacaktım,KPSS puanları yüksek senin puanın ise diplerde …vb diyerek bunları sıralayıp durdun ( aslında yüreğinden hep olumlu baktın değil mi ? hep dualar ettin biliyorum babacığım,fakat nedense dil ile söylediklerin hep aksi ve olumsuzdu) neyse babacığım dualar hiç cevapsız kalmıyor Rabb’im bana bunu yaşattı kıymetimi bilmeliyim,eğer şükretmez,sabretmez,nankörlük edersem elimde olan ne varsa onları da kaybederim,bunun için her gün her dua zamanı Allah’a Hamd etmeyi hiç terk etmiyorum,babacığım dedim ya sana merak etme ,arabamı buraya getirmek mümkün olduğunda daha iyi hissedeceğim kendimi,burada abim ve kardeşimin tanıdıkları vasıtasıyle kendimi yalnız görmüyorum aksine öteden beri buradaymışım gibi geliyor bana(abarttığımı düşünme),buranın yemeklerine alıştım midemi rahatsız etmiyorlar,babacığım bana yazıyorsun ki “ attığın mesajların sevimliliğine bayılıyorum,neredeyse her gün okuyorum bak en çok da şu yazdığın mesajları …- 05.02.2015 17:42….mustiii nerdesinnnn, Mustiiii , bugün daha bi iyiyim, odadaki arkadaşla çevreyi bi gezdik termos aldım meyva vs merak etme ağlamıyorum artık…/15.02.2015 07:25 Oooo mustiiii …çok şükür prenses gibiyimmm…3 gündür dinleniyorum..…abimin hakim arkadaşı ve eşi saat10 da alacak…Eşi kahvaltıya davet etti..sen nasılsın musti.. ..haftada 3 gün ders,sonrası tatil burda kaçak çay var…herşey yolunda sorun yoh.hatiç selma hergün arıyorlar sağ olsunlar.bazen müsait olmayınca açamıyorum,.sende Allah’a emanet ol….oralarda her yer kış ve kar kaplı öyle mi ? oysa burası açık , ve sıcak ,her gün hava güzel sen dikkat et , çaptan düşme musticim…canımsın musti…evet içeceğim suyu okula taşıyorum her gün ..dediğim gibi haftanın 3 günü çalışıp 4 günü yatış çok güzel çok şükür…ya merak etme dikkat ediyorum beslenmeme Ton balık götürüyorum termosumda çay vs..meyva…her şey yolunda alışana kadar.. Evet babacım gitgide daha da alışıyorum, inşaallah iyi olur. ev işi yormaz hayırlısı …neden bir kiralık ev tutmayayım ki , peki ama herkes tek çıkıyor eve yanına da kimseyi istemiyor,ben de istemem doğrusu…baba israr etme öğretmenevi 1800 tlye geliyor , ev tutsam en fazla 750 vereceğim …şimdi geçici olarak ben burada rahatım..İstediğim saatte uyuyorum ..kahvaltı var ama 7:30 dan sonra 7:00 da ben gidiyorum ..Öncesi 10 dk çıkıyorum peynir vs ama ekmek gelmemiş çay olmamış oluyor….bugün ev baktık ,…şimdi bi avm ye geldik..yarım saat önce annemi aradım anneannemi hastaneye götürüyordu Ambulanstalardı sol tarafında ağrı varmış …ya babacığım arabam gelmicek mi burda araba şart Musti 3 g mi açmıştım kapatıyorum şimdi ..arabam Transfer tır la gelmez mi……” babacığım yazdıklarını okumak benim için de güzel,sana ne yazdıysam not etmişsin duygulandım , neleri benim için düşündüğünü biliyorum,tamam dikkat ediyorum sağıma soluma,konuştuklarıma benimle konuşanların niyetlerini çözmeye her yerde her zaman olumlu,müspet ve güler yüzle daha çok sabırla katlanmam gerektiğine dikkat ediyorum,biliyorum Allah’ın “..sabredenlere müjdele..!.” vaadinin neleri kapsadığını gayet iyi biliyorum ,kızına güven gerisini merak etme sen ( ferdi Tayfur şarkısına benzedi),babacığım bugün bu kadar olsun mu ? hadi fi emanillah,ellerinden öpüyorum abim ve kardeşime yengelere çok selam,halası sevmiş yeğenim zeyneb’e selam ediyor özlemle gözlerinden öpüyorum,özellikle zeyneb’i ara babacığım selamımı söyle tamam mı ellerinizden öpüyorum…

25 şubat 2015

NOT : Öğretmenliğe 2015 yılında Mardin'de başlayan kızımdan mektuplar serisini yazmak istiyorum ,hatırladığım kadar kızımın o yıllardaki duygularını tahmini bir yazıya dökerek kendim yazıyorum kızımın kaleminden .
( Mektup-1 başlıklı yazı cirik tarafından 25.12.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.