Dünyaya İnmek

…babam bir hafta önce benim için geldi bekledi bekledi gitti , bulunduğum yerden dünyaya gelmem için , ve gün ışığına çığlık atmam için çok beklemişti , çok baktı bakmasına da , ben hiç oralı değildim , çaresiz Ankara’ya döndü güzel babam , çünkü yeryüzüne çıkmaya hiç niyetim yoktu , gıda alıp beslendiğim ,gelişip serpildiğim ,hayatımdan memnun olduğum bir dünyam var benim , ne kadar sakin ne kadar huzurlu ve mutlu olduğum bir dünyam , ve keyfim yerinde, oysa dışarıda savaşlar karışıklıklar , sokak terörleri , teröristler cirit atıyordu , yerle bir olan şehirler , katledilen insanlar ve öldürülen ölen çocuklar , veya annesiz babasız kalanlar , böyle bir dünyaya gözlerimi açmak istemeyişim çok doğru ve haklıyım , doğrusu ,ABD’nin halkı Müslüman olan ülkelerde yapmadığı kumpas,tuzak ve çevirdiği ikili oyun kalmadığı , müttefiki olduğu ülkelere bile ihanet ettiği , bize dost olduğunu söylerken bize düşman olan terör örgütlerini hem besliyor ,hem koruması altına aldığı , böyle bir toz duman kirli ilişkiler içinde olan ABD , çocukların ve insanlığın yeryüzünün katili , işgal ve imha projeleriyle dünyayı yaşanmaz hale getiriyor , ve ben böyle bir dünyaya doğmak için çok hevesli değilim tabi , ne kadar geç gün ışığına çıkarsam kendimi o kadar iyi hissedeceğim diyerek bekledim , yakışıklı güzel babam boşuna heyecan yaptı , o da benim inadımla baş edemeyince dönüp gitti tabi , buradan sesleniyorum ey baba olacak baba adayları !! , doğacak çocuklarınıza huzurlu bir dünya hazırladınız mı ? , sağlıklı mutlu bir ortam için fedakarlıklarınız var mı ? , emin olun buradan yeryüzüne geldiğimde beni mutsuz edecek konularla karşılaşırsam hakkımı helal etmem , tamam mı !! , neyse ben de 7 kasım Salı gününe kadar sabredebildim , çünkü babamın ömer diye seslenişi , annemin benimle olan sürekli duaları kalbi sevgisi özel bağları ve onun şefkatli ruh dünyasından besleniyor olmam beni iyice merakta bırakıyordu , ablalarım Zeynep ve beyza’yı da çok özledim , aslında babamı çok sevdiğim , annemi özlediğim , ablalarımı merak ettiğim gerçeği benim daha fazla inat etmemi engelliyordu , dedem , babaannem , amcam cihat o gün hastaneye koşup gelmişlerdi , seslerini duyuyor beni bekliyor olmalarından memnun oluyordum , dedem iyice yaşlanmış sanki , hep kilosundan şikayet ederdi ama başarılı olamamış öyle görünüyor , babaannem maşaallah hiç değişmemiş fakat kilo almaya son vermeli , en matrak konuşması canlı espirili olan amcam cihat'tı, bak onunla daha fazla vakit geçirmek isterim , tabi bu arada onlara da şaka yaptım , hiç oralı değilmiş gibi , hiç niyetim yok muş gibi durdum , dünyaya gelmek için bir acelem veya isteğimin belirtisini göstermedim saat 20.40 oldu , tabi herkes döndü , babam yola çıkmış Ankara’dan , belki onu bekliyorumdur ,amcam, annem ve halam kaldık hastanede ,saat 21.03 , kararımı veriyorum , babam da gelmiş seslerini alıyorum , babamın telaşlı heyecanlı sesi beni de heyecanlandırdı saat 21.07 , merdevenleri kaçar basamak atlaya atlaya çıktı ki güzel babam , onu daha fazla bekletemem saat 21.08 , tamam diyorum , haydi bismillah ..!! Allah’u Ekber , cennet hücremden çıkıyorum yeryüzüne iniyorum ..

07.11.2017
çengelköy



( Bebek Ömer başlıklı yazı cirik tarafından 29.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.