Hayatın üç boyutlu filmini çekiyorum bugün. Bugün bütün yaşanmış duygularımı bir kenara itip yaptıklarımı kavramaya çalışıyorum.üç boyutun etrafında-geçmişim,bugünüm,geleceğim-dönüp duruyorum.

Pişmanlıklara yer vermediğim bir geçmişimi tek tek, satır satır çiziyorum. Bütün eskiye dair gözümün önüne gelen hayalleri yok ediyorum. Yaşanmamış kabul ediyorum.

Sonra bugünüme bakınca bitkinliğim,hayat dan bezmişliğim,bütün vücudumu ele geçirmiş bir kanepenin üstünde televizyondaki kanalları geziyorum.Ne kadar da değişmiş hayatım,ne kadar da aşama sevincim ölmüş ne oldu böyle ki bana!

Geçmişe dair neden benimde planlarım yok,her şey ve herkes gibi.
Neden neden bende herkes gibi gülüp oynayamıyorum,sevinemiyorum duygularımı paylaşamıyorum neden?

Neden kendimi bu kadar zor ifade ediyorum/miyorum!


24/aralık/2009/perşembe
( Depresyon Belirtilerim başlıklı yazı muharemküyük tarafından 7.03.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu