Geçiyor bir şekilde, geçmez dediğin ne varsa.
Geçmez dedigin acıların zamanla geçti. 
Geçmez dedigin zaman acılarla geçti. 
Aslında herşey planın bi parçası.
Diğer tüm duygu ve hisler içinde geçerli bir 
formüldü bu.
Sen sadece formüle uymakla görevlisin.
Biraz zorlama ile formülü bile degiştirebilirsin.
Ama sonucu asla değiştiremezsin.
Tabi bu formülü ekstra denklemler ile güçlendirmek de mümkün.
Mücadele etmeyide eklersen eğer gidişatı değiştirsede gideceği yeri değiştirmeye gücü yetmez. 
 Eğer bu formülü kullanıyorsan bir sınıf daha büyümüşsün demektir.
Formülün mücadele kısmı zamanın daha yavaş gecmesini istediğin anda da zamanı yavaşlatıp
mutlu anları biraz daha uzun yaşayabilirsin. 
Ama dedim ya sonuç değişmez.
Sadece yolu uzatır.
Daha uzun yol daha büyük acıları davet eder yüreğine. 
Birde bir bilinmeyenli denkleme sahip formül var. 
Zaman ve acı formülün sabit işlemidir her zaman.
Üçüncü işimiz ise ki bu formülün bilinmeyen yönüdür.
İşlem hatası yapmadığın sürece doğrudan istediğin sonuç olması bile istediğin sonuca yakın bir yere çıkarabilir seni.
Beklediğinden çok daha kötü sonuçlar da doğurması mümkündür.
Bu aynı zamanda son bölümdür eğer bu zamana kadar dersini güzel aldıysan sen, formülü de çözer mezun da olursun eğer dersini güzel almadıysan aynı bölümü bir kaç kez daha tekrarlatır sana hayat...
( Bir Sitemli Aşk Dersi.. başlıklı yazı Yasin TUTAR tarafından 12.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.