Masa telefonu araba anahtarı  sigara ve çakmak
İlk sorumuz budur dimi ?
Ne yapmak istemektedirler. Nereye varmak istemektedirler. ?
Şaka bir tarafa ne olduk ne yapmaktayız ? Biz gösterişe önem veren bir toplum olduk. Sırf lüks ve gösterişli diye son model telefon kullanmak ve üzerinde elma logosu olmalı son model olmak zorunda aslında elma telefonlarının bir önceki ve bir sonraki model telefonlarında çok büyük fark görülmüyor. Ama son model olmalı. Peki bu sadece telefon cep telefonu mu tabi ki değil sadece cep de değil masada da bulunması gereken bir telefon 36 taksit ile alınmış asgarî ücret üzeri bir fiyat verilmiş. Alana kullanmak isteyene saygı gösteriyorum fakat amacı telefon görüşmesi olan bir cihazın gösteriş için kullanılması beni rahatsız ediyor amacı dışında özellikle söylüyorum amacı dışında kullanılması özelikle masa üzerinde kullanılması eminim bir çok kişi böyle düşünüyordur. Cafe lerde Saraylarda takılmak herkes için güzel bir ortama girmektir. Peki 1 liralık çaya 10 lira vermek nedir. Tabi ki ortamdan kaynaklanıyor. Peki biz bu ortamda ne yapıyoruz. Oturduğumuz masaya masa telefonu , araba anahtarı , sigara ve çakmak koyuyoruz. bulabiliyorsanız taşıyıcı şarj aleti bunu neden yapıyoruz kime ne kanıtlamak için bence yanınıza ev tapusu ve maaş bordrosu da taşımalısınız oda baya gösterişli . Ne yapabiliriz bu alışkanlıklarımızdan kurtulduğumuz zaman hafifleyeğiz. Deneyin gösterişten uzak bir hayatı deneyin.

( Masa Telefonu Araba Anahtarı Sigara başlıklı yazı kırmızıhalka tarafından 29.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.