Vedat Milor denince bir çok kişinin aklında  yiyor, içiyor, geziyor ne güzel hayat keşke bende öyle bir hayat yaşasam dediği bir hayat yani özenilen bir hayat yaşadığını düşünülüyor. Ama kimse vedat miloru tanımıyor.kimdir bilmiyor ilk sorumuz.

Vedat Milor kimdir ?
Vedat Milor, 10 Ekim 1955 tarihinde İstanbul’da doğmuştur. Babası ve Annesi kendisi 5 yaşındayken boşandığı için babaannesinin yanında büyümüştür. Babaannesi de kendisi 13 yaşındayken ölünce Galatasaray’da yatılı okumaya başladı.

Aslen Konyalı olan Vedat Milor, Galatasaray Lisesi’nden mezun olduktan sonra sonra Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nü bitirdi. Ardından London School of Economics’te eğitim görmüştür.

Bu genel bilgiler ama kendisinin ağzından söylediği söz şu zor bir çocukluk dönemi geçirdigi ve babannesini kaybetmesi kendisini çok etkilediğini söylemiştir. Geri kalan hayatında kendisi doktora yapmış. Daha sonra yurtdışında hukuk fakültesini bitirmiş biri önemli şirketlerde çalışmış zeki ve akıllı biri uluslararası arası ilişkilerde uzman olduğu için üniversitelerde dersler vermiştir.Ama biz kendisini “Vedat Milor’la Tadı Damağımda”  programı ile tanıyoruz. Doktor , Hukuk ve Eğitimci kimliği dışında kendisi gezgin ve köşe yazarlığı ile tanınan biri . Ülkemizdeki güzel lezzetleri tanıtmış ve ülkemizin yemek kültürü ile övünmesini söylemiştir. Gerektiğinde şehir şehir gezerek o bölgenin yemeklerini tanıtmıştır. Bence saygı duyulmayı hak eden biri...

( Vedat Milor. başlıklı yazı kırmızıhalka tarafından 28.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.