Bu televizyoncular yaptıkları diziler ile toplumu dizayn etmeye çalışıyorlar. Yüzden fazla yerli dizi var Türk Televizyonlarında... Bakıyorum bir ikisi hariç aklı başında, elle tutulur bir dizi göremiyorum. Öyle ya televizyondan bir şey seyrettiğiniz zaman insan ruhuna, benliğine bir şeyler ekleyebilmeli, kazançlı çıkabilmeli o seyrettiği program her ne olursa olsun...

Sürekli toplumun bilinçaltına şiddet pompalanıyor bu diziler ile bir şekilde... Hiç de normal mekanlarda, normal evlerde geçmez bu diziler... Bol mafyavari yapılanmaların birbirleri ile silahlı çatışmaları... Antin kuntin işler... Bu mu Türk Toplumu?

Eskiden tek kanallı TRT'miz ile mutluyduk illa ki... Tabi ki bu diziler figüranından, baş rol oyuncusuna, senaristinden, ışıkçısına, yardımcı asistanlara kadar bir çok kişiye ekmek kapısı... Ancaaak bu şiddet ögeli diziler başladıktan sonra bir de toplumda artan suç oranlarına baksınlar, bir incelesinler arkadaşlar. Bir çok kişiye de doktora tezi olmuştur sanırım...

Böyle senaryosunun büyük bölümü şiddet içerikli dizileri halkımızda seyretmesin... Buradan bir çağrı yapıyorum bütün millete Ey Türk Halkı, bu tür şiddet içeren, mafyavari yapılanmaları anlatan dizileri lütfen seyretmeyin ve çocuklarınıza da seyrettirmeyin... Sonra vebal altında kalırsınız, benden söylemesi...

Şimdilerde bir de komedi dizilerine sokuyorlar şiddet ve kavgayı zaman zaman ki o da çok acayip kaçıyor bence... Adı üstünde ya, insanlar komedi dizisini gülmek, sıkıntılarını atmak için seyreder, başka bir şey için değil... Kış günü zaten günler kısa, geceler uzun. Ya ev de okuyacağız ya da televizyona veya bilgisayara takılacağız... Her kanalda birbirinin benzeri diziler. En iyisi hiç açmamak televizyonu ama onu da çoğumuz yapamıyoruz maalesef...

Televizyonda sigara oldu mu üstünü hemen bulutluyorsunuz. İçki oldu mu onunda üstü kapatılıyor bir şekilde... Peki, soruyorum size şimdi ''Silah bunlardan daha az mı sakıncalı?''Vurdulu kırdılı filmler, diziler artık toplum hayatından çıkmalı... Onları bir kenara alın ve toplumumuza aklı başında, bir şeyler veren dizileri, nasıl yaparız, diye onu düşünün... Bakın dikkat edin, uyuşturucu kullanma yaşı ve suç işleme yaşı gittikçe düşüyor Türk Toplumunda... Çok geç olmadan RTÜK denen kuruluşun buna bir el atması lazım. Biz seyretmezsek, televizyoncular da onların yerine daha aklı başında dizi ve filmlere imza atacaklardır... 

( Toplumu Şiddet İçeren Dizileri Seyretmemeye Davet Ediyorum başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 20.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.