En sevgili!

            Ben senin hayatında en zor anında 'Geleceğini biliyordum!' diyeceğin kişiyim. Yalnız  kaldığında seni sorgulamadan senin yanında günlerce, haftalarca, aylarca duranım.

            Yere düştüğünde elini tutanım.

            Ayağın takıldığında dirseğinden yakalayanım.

            Ağladığında mendil olanım.

            Başarılı olduğunda alkışlayanım.

            Mutlu olduğunda mutlu olanım.

            Gel dediğinde iki elim kanda da olsa gelenim.

            Ayağına çakıl taşı değse ayağı incinenim.

            Saçında bir kırık olsa kalbi kırılanım.

            Bir gülüşüne dünyayı satanım.

            Daha nen olayım?

            De bana!

            "Geleceğini biliyordum." diyeceğiniz biri varsa hayatınızda gamlanmayın.

            Cehennemin dibine de gitseniz sizinle oraya  gelmeyi göze alan biri varsa cehenneme koşarak gidin. Çünkü sahteliklerin cennetine gidip hayal kırıklığına uğramaktan iyidir. Yanardağın tam da ortasına düşseniz ardınızdan gözü kapalı bir şekilde atlayacak olan varsa yaşamınızda, kendinizi o yanardağın içine balıklama atın. Çünkü yalan olanın ateşinden yanmaktansa gerçeğin ateşinde kül olmak daha evladır. Okyanusun tam da ortasına kendinizi atsanız yüzme bilmediği halde kendisini sizin ardınızdan okyanusa atacak olan varsa, direkt atlayın. Yapay havuzların büyük kahramanı olmaktansa küçük ama doğal havuzların büyük kahramanı olmak daha makbuldür. Uçurumun kenarındasınız. Sırf siz oradasınız diye yanınıza gelip sizinle o tehlikeyi yaşayan varsa uçuruma atlamaktan çekinmeyin. Çünkü hakiki dost zorlukta çıkar ortaya, karanlıkta parlar.

            En sevgili!

            Asla yalnız değilsin.

            Ağladığında omzuna başını koyacağın adamım.

            Gözyaşlarında kağıttan gemiler yüzdürenim.

            Hüznünde seninle baştan ayağa hüzün kesilenim.

            "Geleceğini biliyordum." dediğinim.

            Senin için 24 saat endişelenenim.

            Merak edenim.

            Kıskananım.

            Başını alıp kendini vuracağın sokaklar yok daha. Başını alıp geleceğin kucak var.

            - Neredesin kuzum? veyahut

            - İhtiyacım var, gelsene! diyeceğin adam...

            Bugün:

            Ömrümüzden kaçan kaçana...

            Giden gidene...

            Günlük güneşlikte yanınızda olup da karda boranda yanınızda olmayana meyletmeyin Çiçekte yanınızda olup dikende yanınızda olmayana gülümsemeyin. Bir kavganın içindesiniz diyelim. Sizinle o kavgaya hesapsız girene hürmet edin. Bize giden değil kalan lazım. Kolay olan değil zor olan gerekli...

            En yalnız kaldığınız anda telefonunuz çalıyorsa... En ağlamaklı olduğunuz anda biri mendil uzatıyorsa... Sevseniz de sevmeseniz de yanınızda duran biri varsa... Görseniz de görmeseniz de arkanızda yıkılmaz bir duvar gibi duran varsa ne şanslı  bir insan olduğunuzu söylememe gerek yoktur sanırım.

            En sevgili! En çaresiz kaldığın anda "Geleceğini biliyorum." dediğin tek kişiyim âlemde ve en çaresiz kaldığım anda "Geleceğini bildiğim." tek kişisin bu yalan dünyada.

            "Ölüme de mi?" dediğini duyar gibiyim. Bunu söylediğine pişman eder gibi seni:

            - Ben önden gidiyorum. Zehri ver, tetiğe bas, ipi çek! diyenim.

           

         

 

 

( Asla Yalnız Değilsin başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 24.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.