Hani hep derler ya BU HAYATTA KAYBEDECEK HİÇBİRŞEYİ KALMAMIŞ İNSANDAN KORKACAKSİN bence tam tersi asıl kaybedecek şeyleri olan insanlardan korkacaksın ! Çünkü kaybedecek hiçbir şeyi kalmamış insan anlık düşünür düşündüğünü yapar ve kaybeder. Ha derseniz televizyonda hikayeler de vs. Kazanırlar KAZANMAZ arkadaş ata sözümüz ne güzel demiş ÖFKEYLE KALKAN ZARARLA OTURUR diye. Şans gülerse o aptallıkla belki ama bu hayatta şans hepimize tersten gulunce bu ihtimal varsayima inip dizi film seneryolarinda kurmaca hikayelerde karsimiza çikar. Dediğim gibi bu hayatta asıl kaybedecek şeyleri olan insanlardan korkacaksin çunku kaybetme korkusu hırs yaptırır insana. Planlar üzerine hareket ederler tek bi aksaklik onlari dibe çeker. Kim ister ki baba kızına sırt donsun veya koca sirketi olan bi adam ufakta olsa para kaybindan buyuk sarsinti yiyip batsin. Kimse istemez tabiki! Hayat boyledir iste kaybetme duygusudur asıl gözü kara yapan insani. Kız namusunu korur sağlam bi kapısı olur, şirket sahibi gerekeni yapar programlar ayarlar bu sayede dahada guclenirler daha fazla hirs daha fazla gurur belki daha fazla yanan can. Biz insan milleti benciliz herseyin daha fazlasini isteriz bi ev var ama luks degil villa olcak saray olacak yuksek yuksek yuksek sosyete olacak malesef boyleyiz bu bizim dogallimiz olmus bu bizi bitiren kilit noktaya getiren şey olmus biz farkinda degiliz hala film izliyor kurmaca hikaylere inanip kaybedecek birseyi kalmamis insanlardan korkmamiz gerekiyor diye dusunuyoruz hayatin gercekliginden siyrilmis asil tehlikeyi goremiyoruz .

( Öfke başlıklı yazı minnoş tarafından 20.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.