--- Sevdam hala çeyiz sandığında kat kat... Açılıp dökülecek ortalığa saçak saçak .

--- Öldürür beni hep gecenin karanlığı çaresiz hüzünlerde. Canlanırım gelebilme umudunla her yeni gündüzlerde.

--- Gönlümde kurduğun saltanatında emir kulunum.

--- Bir sen varsın daim içimin çektiği. Unutma hiç emi.

--- Hep filiz gibi yıllardır sevdam.

--- Büyüme hiç bebeğim.. Hep böyle kal. Koşma yarınlara.. Hopla zıpla kucağımda...Ağla acıktığında , altını ıslattığında... Alacakaranlıkları bilme. Öğrenme hiç rezil dünyayı... Kal hep kucağımda... Tut minik parmaklarınla elimi sakın büyüme sarıl boynuma .. Koşma ... Dışarısı sis pus kan gölü.... Boğulma.

--- Bir an bak bakalım ne kalmış avuçlarında.

--- Hep akıp gitmedimi parmaklarımız arasından onca sevilen ve sahip olunanlar. Ne ya o zaman bu azgınca avuçlamalar.

--- Senin lutfun beni var eden, yaşatan.

--- Bir çift kanadın gölgesi gibi üzerimde varlığın . Huzur getirir o gölgen dokundukça tenime ürpertir içimi. Hizaya girer menfi hisler; mutluluklar vals eder gün boyu.

--- Gecem.. Hadi sar beni al koynuna.. Uyut karanlığında.. Kimseler bilmesin, görmesin.

--- Resmederim yokluğunu gecenin tuvaline. Bir an bak istersen inanmazsan geceye.

--- Bir masal gibi gözlerin. Baktıkça bambaşka alemlere götüren.

--- Yağmur mevsimi... Her taraf sen kokuyor toprak toprak.. Bereketimsin.

--- Bir umuttur bekleyişler. Gelmeyeceğini bilirsiniz. Bir masalda yaratır, sever ve özlersiniz. Ve o masaldan kaçar gider. Adı : Masal kaçkını Kız'dır. Çünkü; karşılaşırlarsa büyü bozulacaktır. Uzaktan uzağa özlemlerde bir masalın kahramanları kalmak ve öyle yaşamak bir yazgıdır artık.

--- Ne verdimse sana yıllarca; aldım mislince, tonlarca. Sen hayatımsın . can suyum..

--- Yıllar var kendi karargahıma çekileli . o kadar muhkem ve korunaklı ki hiç umurumda değil dışarda ki...

--- Bizden en çok çeken tek mevsim sonbahardır. Herkes ona sataşır .sanki hüzünlerimize o sebeptir.

--- Alemler yüklü gözlerin, herşeye bedelsin.

--- Billurdan çağlayanlar gibi dudakların. Nasılda ferahlanıyor değdikçe soluklarım.

--- Yüzüm hep sana dönük, bir boşlukta ibadet eder gibi alnım. Aksin bir denizin çarşaf gibi mavisinde sana yürümekteyim. Tutunmak hece hece ellerine bir incinin pırıltılarında dalmaktayım derinlere. Ne de ferahlatısın böyle...

--- İşte gökyüzü tuvali... Takip et gözlerinle ve fırça gibi kirpiklerle çiz şekilleri.. Merhaba yeni gün merhaba !.. Al götür beni bekleyen martı çığlıklarına.

--- O alemlerle yüklü siyah gözler de düğümlendi bizim sevdamız...Bazen ağlayışlar da,bazen hayat buldu ışıltıların da.. Ta derinliklerin de kuyu gibi, soluklandık can bulduk, yaşadık ölümsüz ve doyumsuzca..

--- Bir yudum nefesse ömür , senden başkasına nasıl eyvallah eder bu gönül.

( Yaşam Heybemden - 56 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 13.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.