1 Şiir Yazmak Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı..
Şiir yazmak güzel bir his benim düşüncemde. Hayatın insana sunduğu iyi kötü anıları , hayallerini kağıda dökmek.
Ben hiç başka şiirlerden zevk almadım , içimde fazlası vardı. Çoğu insan için imkansız sözler , içimde sönük kalıyordu. Kafes gibiydi içim , hapsolmuş bir kuşu serbest bırakmadan , başka kuşların sesinden huzur duyamazdım.
Bu hissin farkına vardım ve döküldü dudaklarımdan ;

"İmkansız bir histi yaşadıklarım,
Kalemim zaman yolcusu gibi ,
Gelecekten geçmişe bir çizgi ile başladı,
İki satır ertesi , intiharın en dibi."

Evet oldu gibi fakat daha iyisi neden olmasın. Kaleme kusursuzca dokunuşum , yazdıklarıma boyun bükmeli. Eksik olan şey neydi ? İçin için ağlayan bir ses mi ? Yoksa hayallari için kapanmış göz bebekleri ? Hayır eksik olan terkedilmiş bir yalnızlık , el uzatılmayan bir yalnızlık. Diğer çocukların eğlenirken oyuna çağrılmayan küçük yaşta bir yalnızlık.
Ne geçiyor içinden o çocuğun , nasıl bir yalnızlıktır. Bu tarifi olmayan bir duygu gibi vede şiirlerle anlatılmalı.
Bu duygunun sahibi gibi hissediyorum kendimi , ve sunuldu sayfalara;

"Yalnızlığın hissini , yaşadığım her anda,
Korka oldu yüreğim , bu anlamsız bedende,
Sabahı saran , mahzun gece gibi,
Vermediler huzuru , yaş dinmedi gözde."

Benim için şiir bu ; Gecenin sabahı örtüşü , Sabahın gece gülümsemesi gibi. Nasıl başladığını bilmiyorum fakat bittiğini iki satır ile anlatabilirim ;

"Vakit gelse bitiriverse bu sızım ,
Niyetimin elçisi belki şu iki yazım,
Sizde yansımam belki de bir şair,
Bende ne şiir kaldı ne düz yazı ,
Geçmişe dair."

Şiir yazmak hiç bu kadar kolay olmamıştır. Bu kadar tarifsiz bir duygu ile daha ne yapılabilirdi ki. En azından benim içimden ancak bu kadarı gelebiliyor.
"OKUDUĞUNUZ İÇİN SİZLERE TEŞEKKÜR EDERİM."

( Şiir Yazmak Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı.. başlıklı yazı LeylKema tarafından 18.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.