Her yaşayış biraz ihtilal kendi zemininde sürüklenen                                                                                             Her ölüm biraz sükunet insanın kendi mefkurelerine verdiği sonsuzluğun içinde çırpınan                                   Her zorluk kolaylıklara açılan bir kapıdır eğer değeri bilinirse zıtların dengesinde perçinlenen                           Hayatın merhaleleri bir imtihandır bizlere doğrudan yanlışı ayırmayı titizlikle öğreten                                        Hayallerimizin sonsuzluğu bir vasıtadır bize mücadeleyi öğreten bir öğretmendir bize hep yükseği öğütleyen     Hürriyetdir kavuşmak isteğimiz ama esaretlerle savruluruz çoğu zaman zihnimizin içinde uğraşırız bir ifritle bize kötülüğü fısıldayan                                                                                                                                         Halimiz bazen küçük bir çocuğun masumiyeti bazen de zengin bir işadamının hodbinliği arasında akar bu Dünya seyyalesinde                                                                                                                                                Soluğumuz bazen yaşayışların kör nefesinde zaman zaman mutlulukların sıcak ensesinde                                   Sırlarımız boğuk bir gürültüden sıçrayan bir tını misali alçak gizlemediklerimiz sanki büyük bir gizin içinde     Sihirli eller tarafından tutulur gibi rüyalar istenen veya istenmeyen ekseninde kesinlikle istediklerimiz duruyor belkilerde                                                                                                                                                                 Sonbahar akşamları kadar keskindir duygularımız ağır ağır yayılıyor rahiyası teskin etmeye çalışıyor bizi bezgin bir ağaç uğultusu                                                                                                                                        Sonda kalmışların dünyasına istihfafla bakıyor hayatın erdemini anlayan nikbinler sonda kalmışlar çaresizlikle kenara itiyorlar usu                                                                                                                                              Semavi bir sessizlik hakim sahralara bedeviler gökyüzünden beklerken kendilerine bir damla su                       Süratli bir şekilde itelenen insanlığın kan doğurduğu coğrafyalar sıkıntılı yaralarıyla kendini kederlerin ortasında buldu                                                                                                                                                     Sümbüli bir Arap meyhanesinde gümüşlerle parıldayan bir muganniye sonsuz ışıltısıyla zengin habiblere bir kuldu                                                                                                                                                                         Anıların içindeki tınılar selam verdi bizlere yaşamın en dip noktasından bilinçaltlarının epey arkasından         Aranılan varlıklar yokluklara tutundu yokluklar aranılan varlıklarda bulundu geçerken sonsuzlukların arasından                                                                                                                                                   Arkalardan yükselen koketrisi yüksek bir tını öndeki çığlıkları susturdu geçerken sesler evreninden                Abad olmuş insanlar sokakları inletirken mutluluk diyarlarında bedbaht olmuş bireyler inliyordu geçerken mutsuzluk semtlerinden                                                                                                                                             Despot bir kuruntudur önyargılar insanların arasına mesafe koyan bir şeytandır birliktelikleri bozup fitnelere soyunan                                                                                                                                                                   Dilekler bir yıldızın kayışında varoldu yıldızlar dileklerin varlığına hapsoldu dilek tut ve onları her gece an Dün gördüklerimiz dejavu misali çağrıştırıyor bügünleri bügün gördüklerimiz unutturuyor dünleri yaşantılar bileğimizdeki bir damla kan                                                                                                                                   Ey Barbaros aciz mısralarınla sonlardaki anılarını sakince andın                                                                           Ey Barbaros bedbin halde düşünürken anılarındaki fısıldayan hodbin şeytanları melek sandın                                 (Barbaros lakabıyla)                    
( Anıların İçindeki Tınılar başlıklı yazı ercaga tarafından 31.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.