1 Şiir Tadında Ama Senden Tatlı Değil ...
HADİ ...

Şiir, ruhun bedenden ayrılıp ona bağlı kalmadan özgürce tüm duygu ve düşünelerini ortaya koyması gibi bir şey bence. bak şair takımına, en güzel şiirlerini en derin duygularını hep yalnızken yansıtmışlar kaleme kağıda . neden böyledir diye düşünürdüm bazen, neden en güzel şiirler hasret şiirleridir. insanın içinden bir parça koparır alırlar, okuyanı bir alemden başka bir aleme taşırlar, neden böyledir ? bence cevap açıktır, sevgili uzaktaysa eğer, sana kalan sadece bedendir çünkü ruhun sevgilinin yanına koşar adım gitmiş seni terk etmiştir o anlarda.kadının yoksa yanında ruhsuz bir bedensindir orada ...ve ruhun seslenir sana sevdiğinin yanından sen o sese kulak verirsin, ellerin kalemi tutar ve ruhunun sana yaz dediğini dökersin satırlara ve işte böyle çıkar aşk şiirleri ortaya .  mesafelerin ülkelerin şehirlerin saatlerin hiçbir önemi, ayrıcalığı yoktur. çünkü ruh, sevdiğinin yanındaysa zaman durur. her şair önce aşıktır. ve aşk bedenle değil, tenle değil ruhla hissedilen en masum duygudur. yalnızken yazar şairler şiirlerini,hiçbir şair sevdiğinin dizinin dibine oturup yeni bir aşk şiiri çıkarmaz ortaya. çünkü insanın sevdiği yanındayken beden izin vermez, tam anlamıyla neyi ifade edeceğini kestiremez insan . gözlerin derken, ellerine kayar bakışlar, ellerin derken dudaklarına, dudakların derken omuzlarına, omuzların derken oyyyy ne güzellikler vardır daha keşfedilmeyi bekleyen ... belkide tam bir dörtlük gelmişken insanın aklına, o an içten, sıcacık bir öpücük, sıcacık bir dudak teması alııırrrr götürür o dizeleri bırakır bir boşluğa. sevgilinin tazecik mis kokulu dudaklarını öperken insan ne yazabilir ne üretebilir ki .... ennn güzel masal başlamıştır zaten. söz biter, ruh teslim olur,beden esir alır aşkı .... ve tutku ve arzu,ve şehvet... aşk varsa, yaşanıyorsa, onlarda güzeldir elbetttt...

 

seninle yaşadığım hayata, sana olan aşkıma, bana olan tutkuna,sevgine,aşkına bana kattığın enerjiye,seninle hissettiğim iyi kötü ne kadar duygu varsa tümüne, hepsine gülümsemeye ağlamaya, seninle aynı zamanda, aynı dünyada, aynı havayı solumaya, aynı duyguları hissetmeye, aynı zevkleri paylaşmaya, aynı kederleri yaşamaya izin verdiği için, bunu bana bize nasip ettiği için Allah'a binlerce şükürler olsun . Üstadın dediği gibi ..... Hadi ...

( Şiir Tadında Ama Senden Tatlı Değil ... başlıklı yazı ömrümmm tarafından 18.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.