Duraklarda insanlar sallanıyorlar dertleriyle cebelleşirken araba gürültüleri müteaddi sokakları sarstı              Yağmurlarla filizlenen insanlıklar nefretlerin tahakkümüne azda olsa gevşetti bir bayram sabahı                  Yolunu bulmaya çalışan bir edip eski kitap sayfalarının arasında boğuldu engin çalışmaları bir sonsuzluk kenarı Yaz gününde kayboldu noktaların arasında pinekleyen bir yalnızlık karavanı                                              Yan yana durmaya alışkın sözcükler acımasız virgüllerle ayrılmıştı sanki virgüller acıların paravanı                Anılarda kaldı sevgiler şimdiki zamanın sıkıntıları düşmemişti üzerlerine sanki anılar bir mutluluk aralığı      Belkiler kaldı sokakların ortasında insanların tedirgin tavırlarında sonra usulcacık ilerledi seslerin ötesinden ıslattı çaresiz bir koyun pıtrağını                                                                                                                               Bilinmezlikler en bilinir noktalarından vurdu insanları şehrin mozaiğinde sarstı insanların yüreklerini       Burjuvalar vurdu tüm noktaları ellerindeki esaret kağıtları yoksulların gözlerine yansıdı hüzünlerle doldurdu bakışlarını                                                                                                                                                                   Gestalt düşüncelerle doldu hayaller tamamlarken birbirlerini sarstı insanları şehirler düzenlerken kalabalıklar içinde yalnızlık akışlarını                                                                                                                                        Güç bela evini geçindiren bir baba hayırlı oğlunun taltifiyle mutlu oldu sıcacık bir evin muttaki ışında yeryüzü yaşarken insafsızlık kışlarını                                                                                                                                 Geniş mutluluk isteyen bir bedbin kestiremiyordu hayatın mefhumlarını mefhumların sessiz kılınışlarını        Gösterişli bir evin önünden geçen bir kadın imrendi dünyevi zenginliğe unuttu sıcacık yuvalarda tazelenen mutluluk günlerini                                                                                                                                                   Gösterilen her sevgi noktalarda durdu satırların arasında kaldı insancıl sevgiler menfaatlerde kaldı yalancı övgüler geçirirken son ünlerini                                                                                                                                  Noktaların durdurduğu insanlar virgüllerin arasında kalakalmışlardı yorgun ve çaresiz bedenlerde sürüklenmişti kederlere                                                                                                                                            Nedametli gönüller zincirlere çekilmiş gibi titriyordu loş bir sokağın ışığında esir oldu pişmanlıklar saniyelere                                                                                                                                                                       Normandiya kıyılarında takıldı noktalara Almanlar büyük bir Müttefik hücümuyla veda ettiler müreffeh hayallerine                                                                                                                                                              Normal görünen meselelerde absürd tavırlar takınan noktalar durmuştu insanların önünde bir çığ gibi perspektiflerinde                                                                                                                                               Normatif etiğine göre yaşanması gereken bu acunda menfaat etiğine göre yaşayan insanlar noktalarda kalmak zorundaydı                                                                                                                                                       Notları zayıf olan bir çocuk tembelliğin noktasında kalmıştı bir okulun önünde geleceği için çalışmak zorundaydı                                                                                                                                                     Varacağı noktayı iyi belirleyen bir mümessil hayat zorluklarına karşı mücadele ediyordu dik durmak durumundaydı                                                                                                                                               Noktaların durduğu insanlar şaşkın virgüllerin arasında noktaların onları niye durduklarını merak içindeler...........                                                                                                                                                     
( Noktaların Durdurduğu İnsanlar başlıklı yazı ercaga tarafından 13.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.