....................
..........................
....................................


ben bir yolcu sen bir yol,yürüyorum sonum ellerimde, ben bir gece sen bir gündüz,dolanıp duruyorum çehren,de,şöyle bir dönüp,de bakınca yıllar sonra geriye,gece gün, hasta kelebek, sen siyah, ben soğuk,yol yürekte,sen bir gü,l ben bir infazım dilde,kaybettiğim sen lal,incin diklerim işkence,maviler im ketum,sen bana sarı bir serçe,yinede seni seviyorum kendimden önce.,


ben ah edenim sen bir ah,ötüyorum gece gündüz yokluğunda, bülbüller seda-bat,da ben sana figan,da,gönlüm tarumar leyliler-im avuçlarında,şöyle dönüp,te yıllar sonra bakınca ardıma,yeller feryat,gönül dağım karla duman,da,yürüdüğüm yollar ferhat, görmediğim günler bahar,yaşadıklarım kış,ardımdan kalan Leyla,sırtımda taşıdığım ben Mecnun,yaşayamadıklarım sen,canım kırık, mızrabım çatlak,gönül telim figan,gözyaşlarım sarkar olmuş dallarımda,kaybettiğim sen lal,incin diklerim işkence,maviler im ketum,sen bana sarı bir serçe,yinede seni seviyorum kendimden önce...
....................
..........................
..................................

LESKÜY NARUT......YOK OLUŞUNDAN BİR ÖNCEKİ GÜN

....................
..........................
...................................
( Mavilerim Ketum,sen Bana Sarı Bir Serçe...yü_ko başlıklı yazı Lesküy Narut tarafından 31.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.